Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
bruca
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 17 Bydliště: Louny
|
Zaslal: st říjen 24, 2007 8:52 pm Předmět: |
|
|
Ja nemám problém s chlazením,jen že jsem to rozebral a naopak když se zruší mechanický větrák tak se ohřeje v zimě rychleji,je tišší a navíc je ziskpár koní. Mám to odskoušené na Š 100 a Wartburgu. Ale u Ludry jsem jen tak přemýšlel tak jsem se zeptal jestli náhodou to někdo neskoušel. Jo a benzínovou pumpu jsem dal el. a je klid |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt říjen 25, 2007 7:26 am Předmět: |
|
|
Ubráním větráku se moc "koní" nepřidá - možná nějaké to hříbátko (učebnice tuším udávají ztráty výkonu mechanickými pohony kolem 3%), ale spíš se tím hodně zlepší chod motoru (včetně volnoběhu). Např. u té zmiňované Š100 je to opravdu rozdíl - motor jde mnohem ochotněji do otáček a navíc tolik "nekňučí". Kdysi, když jsem byl větší socka než teď, tak se mi jednou u békáčka přetrhl klíňák a protože mi bylo líto kupovat novej, tak sem celou zimu jezdil bez něj a chladilo to docela v pohodě jenom tím malým bočním náporem (přispělo k tomu určitě i to, že jsem tehdá z každého kopce chcípal motor - taky jsem měl dlouhodobou spotřebu 6,1 litrů, což jsem sám ani nevěřil).
Ze svejch zkušeností by se ŽÁDNÝ auto za normálních okolností nemělo přehřívat, pokavad je v pořádku (asi by je těžko vyráběli). Obvykle to není nic jinýho než zamormenej chladič a motor. Pomůže kamenožrout, ale je dost nebezpečnej, protože je to nenažranec a když mu dojde kameň, tak si rád smlsne i na mosazi, takže často starýmu chladiči víc ublíží, než prospěje. Už jsem to kdysi kdesi psal, osobně se mi velice osvědčilo nalejt do chladiče litr obyčejnýho vocta. Je ale potřeba s tím pak chvílu jezdit, protože ten vocet má na vápenec mnohem větší apetýt, když je horkej (však taky neznám lepší prostředek na vyčištění rychlovarnej konvice) a pak to všechno vypustit a propláchnout. Minerály žere pěkně, ale na kov má přece jenom ještě mlíčný zuby. Pokavad je tam ale tuna echt arcižidího mormu, nepomůže to stejně. Nicméně pětikoruna investovaná do flašky vocta kvasného lihového bzeneckého z Kauflandu se jistě jako pokus vyplatí... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt říjen 25, 2007 8:14 am Předmět: |
|
|
Já teď nechci nějak pindat, poáč si tím nejsem jistej úplně na sto procent, ale příde mi, že Ina má plastovej větrák, ale hnanej mechanicky. Taková ta nesymetrická vrtule z jednoho dílu. Je to možný? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: čt říjen 25, 2007 7:02 pm Předmět: |
|
|
Pravdu díš óóóóóó nejmocnější většinou maj červenou barvu plastu _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt říjen 25, 2007 8:47 pm Předmět: |
|
|
U trosky je vyhoda v tom, ze pokud vodmontujete vtruli, tak se ten elektrickej ventilator da nabastlit ze predni strany chladice a to ma tu vyhodu, ze zene studenej vzduch, kerej ma menci vobjem, tudiz se ho tam vlastne dostane vic, nez kdyz se ze zadu cuca ten horkej. Musite samozrejme votocit vinuti motoru tak, aby se tocil na druhou stranu, pokud ma ten motor permanentni statorovej magnet tak staci votocit polaritu. Ale je to jenom teoreticky spekulovani. ja sem problem s kolisanim teploty vyresil tim, ze sem poradne pretesnil termostat, aby ho to nevobchazelo a skutecne to funguje tak, ze pokud se teplota nezvedne aspon na 80, tak je chladic uplne studenej. AC pumpu sem letos este ani jednou nemusel polejvat, teda vono to mozna bude tim, ze jezdim na plyn a krom toho mam elektrickou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bruca
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 17 Bydliště: Louny
|
Zaslal: čt říjen 25, 2007 10:05 pm Předmět: |
|
|
Ja jsem skoušel pustit el.
lektrický větrák opačně,pochopitelně fungoval,jen to má háček.vrtule foukala,jenže málo.tak jsem to konzultoval s kamarádem modelářem co blbne s letadlama a ten mi to vysvětlil jednoduše.Listry vrtule jsou tvarovány v nějakém tvaru a opačně mají sníženou účinnost.Takže leda použít větrák s auta kde je před chladičem.Kde vlastně je chladič u dieslové 1203? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá říjen 26, 2007 6:55 am Předmět: |
|
|
To fakt nevim, čistě spekulativně si myslím, že bude jenom o něco málo víc vpředu, protože bych si tipnul, že je ten nafťák větší. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: so říjen 27, 2007 7:10 am Předmět: |
|
|
Tam je chladič úplne vpredu - za maskou. Je však úplne iný a s dvoma el. vetrákmi zapínanými postupne termospínačmi. Podobne je to i u benzínových vozov 1,5 modelu ´98 s novou prístrojovou doskou... |
|
Návrat nahoru |
|
|
robokop
Založen: 30.10.2007 Příspěvky: 39
|
Zaslal: út listopad 06, 2007 8:48 pm Předmět: |
|
|
www.ocelotauto.cz
www.s1203.cz
stojí tyto stránky za to podívat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st listopad 07, 2007 7:50 am Předmět: |
|
|
No my ocelota samozřejmě známe. Poprvé jsem Ti ten příspěvek smazal, protože to vypadalo víc jako spam nebo reklama, než jako normální příspěvek. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st listopad 07, 2007 8:36 am Předmět: |
|
|
Takže byla firma, která se rozdělila, teď jsou dvě v jedný řiti, jednom areálu, nesnášej se a obě dělaj 1203? _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
HonzaV
Založen: 11.1.2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Vrchlabí
|
Zaslal: st listopad 07, 2007 4:58 pm Předmět: |
|
|
Byla jedna firma, která se rozdělila, tím "bláznem" a tahounem je R.Jirouš, který auta vyrábí a má veškerou dokumentaci. Před měsícem jsem tam byl na "exkuzi" a jen jsem koukal.
Majitel je velmi ochotný a má přehled, ceny jsou dle mého názoru velmi rozumné. Nechával jsem tam dělat převodovky do Felicií a spokojenost.
Na "trosky" má veškeré díly, většinu jich vyrábí sám nebo nechává vyrábět, sortiment aut na "skladě" slušný (starší i nové).
Tato firma sídlí v části města, která se jmenuje Bobr. |
|
Návrat nahoru |
|
|
robokop
Založen: 30.10.2007 Příspěvky: 39
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st listopad 07, 2007 7:18 pm Předmět: |
|
|
To je úplně boží. Naprosto neuvěřitelný, že je tohle možný v 21. století. Ta láska, s jakou tam ty auta dělaj... úplně mě dostala ta rozvěšená elektrika |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt listopad 08, 2007 8:53 am Předmět: |
|
|
To video je luxusní. Jen mi fascinuje, že v dnešní době někdo takovouhle mrdku koupí. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|