Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1203] zázrak z Trnavy
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
bruca



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: út říjen 16, 2007 10:28 am    Předmět: Citovat

Jasně provedu,dík za radu.Byl jsi na letošním srazu?Koukal jsem na fotky a nemuselo to být špatné.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út říjen 16, 2007 10:59 am    Předmět: Citovat

Sraz se kryl s Kaplicí, kde Ina účinkovala.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út říjen 16, 2007 5:57 pm    Předmět: Citovat

pokud mas v poradku geometrii zadni napravy, tak se podivej na geometrii predni, na plavani ma hodne vliv vodklon cepu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út říjen 16, 2007 7:43 pm    Předmět: Citovat

... a rozbíhavost
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út říjen 16, 2007 8:17 pm    Předmět: Citovat

E#ste, ze se vratim k tej prepazce, tak zas tak uplne bez problemu tam nesla. Ponejprv sem ji musel malinko pririznout na bokach, pac tam moje troska je vo neco uzsi, nez ta z kery sem ji vykuchal. Dalsi vec je ta, ze tam nesedely diry do kerejch se to sroubuje, rek bych, ze sou v ty strese i u neprepazkovejch typu, ja mel puvodne za ne pridelanej takovej bazmek na drzeni repraku. Ty diry nesedely jenom trochu, asi tak vo 10cm. Dale se mi nepodarilo po namontovani prepazky zasroubovat ne vohnutej svornik, co drzi horni listu dveri. Ta lista, jak psal Posim skutecne vyjde az k ty prepazce, takze sem ji prisrouboval k ni. dalsi bastl kerej sem musel udelat byl ten, ze tam nesel vratit pravej samonavijeci pas, takze sem tam musel vyrobit takovej vyloznik, kerej ho posunul asi 2cm dopredu. Kdyty navijaku i jejich drzaky zamozrejme musely pryc. Cili shrnu-li to ta prepazka je rozbruskove kompatibilni. Jo taky sem musel lehce poladit kardanku. Mel sem onehda vymlaceny zadni futro kardanky, takze byl malinko vyosena a desne okolo 80 vibrovala, tak sem ho pomoci navareny matky a sroubu, kerej sem do ni srouboval vytach. Pak sem vysoustruzil jiny s presahem, vohral kardanku, vlozil futro a nechal vystydnout. Bylo to dobry, ale postupne se zase zacaly vibrace vracet. Byl sem rozhodnutej, ze poridim kardanku novou, ale kdyz sem zjistil, ze za ni chtej 4500, tak sem se rozhod pro novou vopravu, koupil sem celou predni vysouvaci cast, vobe futra a taky novy kulicky na prevodovku a diferak. Obvyklou metodou sem vytach zadni futro a shledal v nem slic jako krava. zrejme sem ho asi nemel delat z vobycejnyho zeleza. No problem byl ale v tom, ze ten limec uz byl tak vytahanej, ze to futro do toho slo volne vlozit i za studena. nejdrive sem se ho tam pokousel neuspesne ukotvit pomoci pajeni mosazi, ale nak tudle technologii nezvladam, tak sem ho tam privaril autogenem, a kdyz to bylo cerveny, tak sem to este zakalil. Vysledek je v celku potesujici, zatim se to chova naprosto mravne a je to neuveritelne tichy i v kriticky rychlosti. Na zaver byl mel jeden dotaz na odborniky. Jelikoz mam uz v aute nadrz s jednim vyvodem a elektrickou (membranovou ) AC pumpu u motoru, za ni je jeste elektrickej stop ventil, kvuli prepinani na plyn. problem je v tom, ze mi ta membranova pumpa, alespon dle meho nazoru nestiha, jinymi slovy receno, u Tatry mi cvaka daleko rychlejc a ne jenom 2x tolik, coz by odpovidalo vetsi spotrebe, takze pri delsim vetsim zatizeni to zacne cukat. Zkousel sem tam pouzit puvodni cerpadlo z katalyzatorovy verze, ale to zase po naplneni karburatoru neumi vypnout, pac pocitam s pretlakovym prepadem. tedka sem se v dilensky prirucce docet, ze elektricky cerpadla se montovaly uz od roku 91, kde este prepad nebyl, tak by me zajimalo, esi byly naky jiny nebo byly stejny a resilo se tam nak jejich vypinani.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: út říjen 16, 2007 8:18 pm    Předmět: Citovat

Uložení pomocnýho čepu uprostřed nápravnice(tzv.parohy se na tom točej) nesmí to mýt nikam vůle, taky foukej gumy o 0,3 vejš než udává výrobce a vobuj to na 185kyhodně štěstí jo ještě uchycení zadních ramen v kastli těma půlkama bez šroubu uprostřed (jak to má jinak 1000MB až 120L) Wink
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: út říjen 16, 2007 9:06 pm    Předmět: Citovat

Áno, el. čerpadlá sa montovali aj bez spätnej vetvy - napriamo do karburátora. Čerpadlo je rovnaké, ako sa montovalo neskôr. Avšak musí byť dobrý ihlový ventil, aby nepreplavovalo karburátor.
Puzdro z kardanu sa dá bez prípravku pekne vybrať pomocou vazeliny, už som to tu raz opisoval myslím. Vyplníš dieru tukom, vložíš do nej z polovice strediacu guľu, jej otvor prekryješ tenkým plechom a búchaš po tom plechu kladivom, čím sa guľa zatláča do kardanu, ktorého dutina je vyplnená vazelinou a tlak vazeliny vytláča puzdro pomaly von z kardanu. Treba mať tej vazeliny viac a guľu vyberať keď sa zatlačí dnu do puzdra, znova vyplniť tukom a tak dookola, až puzdro vylezie celé. Treba však dávať pozor na odstrekujúcu vazelinu, su to celkom pecky. Najlepšie je mať ten plech ohnutý po obvode smerom dolu, napr. nejaké plechové viečko z fľašky alebo pod. Čo sa týka vybrácií, tak pokiaľ vibruje voz aj po výmene strediacich elementov - teda aj puzdier aj gúľ, je dobré použiť tzv. kompenzačné vývažky, ako to opisuje posledný odstavec kapitoly o spojovacom hriadeli v dielenskej príručke. Skutočne to pomáha a dá sa to robiť aj skusmo.
V súvislosti s medzistenou - prepážkou poviem len toľko, že modifikácie vozov, ktoré ju majú zamontovanú používajú klasické, teda nesamonavíjacie pásy. Problém s nasadením v Tvojom voze by som pripisoval tomu, že máš na tých stĺpikoch nalepenú čiernu koženku, ktorá v iných modifikáciach ako KL nie je, teda priestor pre ňu je o cca 4-5mm väčší Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út říjen 16, 2007 9:50 pm    Předmět: Citovat

No prave, tam, kde je ta kozenka to sedelao, me to neslo prostrcit v ty nejsirsi oblasti, coz je tesne nad mezistenou pod vyboulenim pro uchyceni pasu. S tim cerpadlem se mi to nejak nezda, protoze kdyz ho ucpu, tak trvale bezi a to mu dle myho nazoru moc nesvecci, nebo se ma vypinat automaticky po natlakovani?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2007 5:21 am    Předmět: Citovat

Aháá, no práve, lebo vozy s prepážkou to vypuklé miesto pre ukotvenie pásu nemajú Wink
Nie, tie čerpadlá sa nevypínali, pracovali nepretržite - pokiaľ je motor v chode, resp. pri otočení kľúča medzi polohu I a II. Či je to dobré, alebo nie vzhľadom k životnosti čerpadla je ťažko povedať, lebo napriek tomu, že sú nemecké (a v tej dobe patrili medzi špičku v el. čerpadlách), majú kus od kusu rozdielnu životnosť, takže je to ťažko porovnať so životnosťou vo vozoch so spätnou vetvou paliva do nádrže... Nedávno napr. bola celá veľká séria týchto čerpadiel po pár km vadná - prestali pracovať naplno a iba prskali benzín Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bruca



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: út říjen 23, 2007 7:59 pm    Předmět: Citovat

tak pánové,umřelo mi těsnění u vodního čerpadl - ten úžasný O kroužek,tak jsem to celé rozebral a vyměnil rovnou všechny hadice.Zeptám se,dával uš někdo u ludry chladič dopředu? docela mě to láká,jen vymyslet nějakou masku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út říjen 23, 2007 8:40 pm    Předmět: Citovat

To bych nedelal, to ze ti to v lete vari neni tim, ze je chladic u motoru, ale tim, ze je bud ucpanej, nebo mas blbej termostat, popripade zahumuseny vodni kanaly v hlave. V zime se to pak bude blbe vohrejvat, kdyz ho das dopredu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: st říjen 24, 2007 5:09 am    Předmět: Citovat

Odporúčam kúpiť v mototechne nový - plastový ventilátor chladiča aj s remenicou (správne by bolo vymeniť aj vodné čerpadlo, pretože má iné osadenie na ustredenie plastového ventilátora, ale v praxi to okrem mňa asi nik nerobía funguje to tiež) a tú plechovú štvorlistovú potvoru vyhodiť preč. Bude pokoj aj od prehrievania chladenia aj od prehrievania palivového čerpadla v lete...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu




Založen: 6.3.2007
Příspěvky: 13
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st říjen 24, 2007 11:00 am    Předmět: Citovat

Naprostý souhlas s Posimem. Po výměně vodní pumpy s plastovým ventilátorem nedochází k přehřívání Š1203 a nedělám polévání benzinové pumpy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st říjen 24, 2007 12:28 pm    Předmět: Citovat

Ina má plastový větrák a v létě to teda uchladit nestíhal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: st říjen 24, 2007 7:33 pm    Předmět: Citovat

Tak treba hladat problem inde. Normalne to nie je
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Další
Strana 4 z 12

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com