Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
T505
Založen: 7.1.2011 Příspěvky: 152 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po duben 13, 2020 6:52 pm Předmět: Diferák 1203 |
|
|
Sehnal sem novej nejetej diferák, je to letitá uloženka která je ještě lepená na Hermetik. A tak mám dotaz raději rozdělat a přetěsnit, nerad bych až to dám na auto aby začal vodevšad téct olej, a taky v tom bydleli myši, ale to by nebyl až takovej problém většinu sem toho dostal ven prohlídl kamerou a zbytek se vypláchne.
A druhej dotaz, na trosky se dělal jen jeden převod? občas někdo tvrdí že se dělal rychlej a pomalej, mám dva katalogy dílů 1975 a 1990 nikde o dvou variantách převodu sem nic nenašel |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po duben 13, 2020 8:26 pm Předmět: |
|
|
Maximalne vymen gufero ke kadrance, jinak na to nehrabej. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
T505
Založen: 7.1.2011 Příspěvky: 152 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st červenec 17, 2024 8:30 pm Předmět: |
|
|
Tak po dvou letech svátečního provozu na autě můžu říct že jsem měl diferák rozdělat zrevidovat a přetěsnit, olej lehce prosakuje na dvou místech a gufero ke kardance bylo tvrdý a teklo, horší že mezi krytkou s guferem a ložisky z nějakýho důvodů chyběly vymezovací podložky a hřídel měla vůli asi 0,5 mm.
A dotaz, jde ze složenýho diferáku vyndat ta hruška s tou trubkou kde jsou ložiska aniž by se musel diferák půlit, třeba nějakým stahovákem, nebo je to sevřený tak že to nejde. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|