Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
T505
Založen: 7.1.2011 Příspěvky: 152 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so březen 16, 2024 7:44 am Předmět: Vyndání vložky válce z bloku taz1500 |
|
|
Je to tady už trochu neobydlený ale třeba sem ještě někdo chodí, tak se zeptám jak se vyndávají u 1500 vložky válců aniž bych je zničil, když tam zavazí ojnice a vložka je v bloku zarezlá. Je to tak chytře vymyšlený, že píst s ojnicí nahoru nejde ojnice je větší jak vrtání, a dolu ojnici s pístem přes blok nevyndám taky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út březen 19, 2024 10:07 pm Předmět: |
|
|
Přesně to nevím ale rozebral bych šály na ojničním ložisku, zasunul ojnici s pístem co nejvíc do válce a podél kliky tvrdým špalíkem dřeva vybouchal vložku s pístem a ojnicí ven z bloku. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
T505
Založen: 7.1.2011 Příspěvky: 152 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po březen 25, 2024 7:22 am Předmět: |
|
|
Tak nějak jsem postupoval, ale vložka vložka je na konci dost tenká a ješte zkosená na lepší náběh kroužků, takže to zatim funguje spíš jako štípač dřeva. Myslel jsem zda li neexistuje nějaká sofistikovaná tovární metoda nějakého stahováku, ty motory se generálkovali jak na běžícím pásu určitě tento problem měli i tenkrát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: ne březen 31, 2024 2:44 am Předmět: |
|
|
Je na to stahovák . Použtelný foto najdeš v knihách Oprava a údržba š100 .... i š120 . _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
|