Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vyndání vložky válce z bloku taz1500

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
T505



Založen: 7.1.2011
Příspěvky: 152
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so březen 16, 2024 7:44 am    Předmět: Vyndání vložky válce z bloku taz1500 Citovat

Je to tady už trochu neobydlený ale třeba sem ještě někdo chodí, tak se zeptám jak se vyndávají u 1500 vložky válců aniž bych je zničil, když tam zavazí ojnice a vložka je v bloku zarezlá. Je to tak chytře vymyšlený, že píst s ojnicí nahoru nejde ojnice je větší jak vrtání, a dolu ojnici s pístem přes blok nevyndám taky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út březen 19, 2024 10:07 pm    Předmět: Citovat

Přesně to nevím ale rozebral bych šály na ojničním ložisku, zasunul ojnici s pístem co nejvíc do válce a podél kliky tvrdým špalíkem dřeva vybouchal vložku s pístem a ojnicí ven z bloku.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
T505



Založen: 7.1.2011
Příspěvky: 152
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po březen 25, 2024 7:22 am    Předmět: Citovat

Tak nějak jsem postupoval, ale vložka vložka je na konci dost tenká a ješte zkosená na lepší náběh kroužků, takže to zatim funguje spíš jako štípač dřeva. Myslel jsem zda li neexistuje nějaká sofistikovaná tovární metoda nějakého stahováku, ty motory se generálkovali jak na běžícím pásu určitě tento problem měli i tenkrát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: ne březen 31, 2024 2:44 am    Předmět: Citovat

Je na to stahovák . Použtelný foto najdeš v knihách Oprava a údržba š100 .... i š120 .
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com