Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Tornado
Založen: 30.1.2012 Příspěvky: 78 Bydliště: Praha - Braník
|
Zaslal: ne červenec 13, 2014 2:55 pm Předmět: |
|
|
dave napsal: | Tak 1203 má za sebou už víc jak 200 km od problému s brzdama a zatím žádný problém. |
Přesto bych víc než doporučoval si alespoň zkontroloval, jestli máš dostatečnou vůli na tyčce tlačící píst hlavního válce.
Obávám se, že dokud s tím něco neuděláš, kdykoliv se to může (a z Murphyho zákonů vyplývá, že se to v nejméně vhodné chvíli i bude) opakovat. Stalo se to jednou, stane se to dříve či později i příště. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so duben 04, 2015 3:58 pm Předmět: |
|
|
Halejtese, ja nevim esi sem se nahodou na to neptal. Na podzim sem predelaval kempa z bubnovek na kotoucovky a menil sem uplne celej brzdovej system, krome zadnich brzd, ktery byly v poradku. Mam tam tedka novej typ pedalu s posilovacem v kabine. Funguje to normalne az na to, ze pri brzdeni strasne kolisa brzdovej pedal, vypada to jako kdyby byly sisaty bubny nebo kotouce s ruznou tloustkou. Bubny to urcite nejsou, pac pri utahovani excentru brzdnej ucinek nastupuje pozvolne a po celym obvodu stejne, krom toho byly tam i pred tim a nedelalo to. Kotouce nejak nesmajdaj, sou novy a na STK na valcich nic nekolisalo, dokonce ani pedal. Cili zavada se projevuje jenom v okamziku, kdyz se tocej vsechny 4 kola, cili my podezreni je na hlavni valec nebo na posilovac - mate s tim nekdo naky zkusenosti at to nemusim delat metodou pokus-omyl? _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: so duben 04, 2015 6:12 pm Předmět: |
|
|
ze skušeností z jinejch kotoučovej brzd , buďto jsou to křivý kotouče , nebo ti něco na předku nebrzdí nebo se to nevrací , může to bejt i špatná brzdová hadice _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so duben 04, 2015 7:18 pm Předmět: |
|
|
Vsechno je novy a na valcich to nedela, jenom pri jizde. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: so duben 04, 2015 9:36 pm Předmět: |
|
|
dělalo to i před tím než se to dostalo na válce ? když to bylo na válcích , seděl jsi v tom ty nebo technik ?
jestli to houpání vychází na otočku kola tak to musí bejt u kola _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
dave
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 166 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: ne duben 05, 2015 5:01 pm Předmět: |
|
|
Předělával jsem takhle dvě auta a nikdy problém nebyl, takže bych to odhadl taky na válec a nebo posilovač. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po duben 06, 2015 5:56 pm Předmět: |
|
|
no já to stejně čuchám u kola ,
posilovač nebo válec přece nebude houpat pedálem , to by buď nebrzdilo nebo brzdilo pořád nebo se to zavzdušňovalo , ............
všechno nový neznamená 100% dobrý
takže stejně musíš zkoušet ,
co ti můžu doporučit , oko na připojení trubky k válci (odříznout oko a zavařit díru ) , výpstný šroub na benzínovou nádrž š100/120 ,
odpojit jeden okruh na válci zazátkovat a zkusit , ...................... , v kterým se to projeví tak jet dál _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po duben 06, 2015 6:33 pm Předmět: |
|
|
To prave budu muset udelat, kdyz presne nevim, cim to je. Ten pedal fakt pumpuje hodne, zadek to delat nemuze a na predku by to bylo videt, kdyby nekterej z kotoucu smajdal, mel sem to na heveru a tocil s tim. Kdyz sou sisaty bubny, tak se to projevuje cukanim pri dobrzdovani, na poloze pedalu to skoro znat neni. Na valcich se to chovalo naprosto kultivovane. Si pamatuju, kdyz sem byl onehda na STK s bilou, kera mela sisaty budny, tak to na valcich pekne kmitalo a pedal se skoro ani nehnul. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po duben 06, 2015 8:09 pm Předmět: |
|
|
Ahoj. Asi bych zkusil odpojit podtlak k posilovači, a někde na bezpečném místě fo zkusil. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: st duben 08, 2015 7:23 pm Předmět: |
|
|
Ako písal Patrik - s posilňovačom a THV to nemá nič.
Toto robia buď krivé kotúče (často z Ocelotu), alebo kotúče zle namontované. Na dynamometri to ukáže len malú ovalitu, resp. hádzanie (napr. 5%). Je to tým, že predné brzdové valce majú veľký priemer a tak už malé hádzanie kotúča spôsobuje značné kolísanie tlaku v sústave, pretože už malé kmitanie veľkých piestov spraví značný rozdiel tlakov. Ja to mám na žltej od nova. Ešte som sa k odstráneniu nedostal - nezhoršuje sa to. A brzdový účinok kolíše len minimálne. Akurát že trochu pulzuje pedál, no. Ale ak to máš silnejšie, tak to musí byť nepríjemné. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt duben 09, 2015 7:12 pm Předmět: |
|
|
Zalaboruju a dam vedet. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne duben 12, 2015 2:47 pm Předmět: |
|
|
Nojo no, zaskrtil sem podtlak a dela to dal, tak sem vzal mikrometr a u levyho predniho kotouce nameril tloustku 12.9-13.3mm. Reklamovat to nemuzu pac mi to dal Roman zadara, takze shanim kdo by mi to v Praze a blizkym okoli stocil, sam si na to s mejma prackama a soustruhem z roku 1890 jaksi netroufam. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Jemelka
Založen: 22.7.2019 Příspěvky: 6
|
Zaslal: st červenec 21, 2021 8:59 pm Předmět: |
|
|
Ahoj, snad neva kdyz otevru zpatky toto tema a vratim se k tomu co na prvni strance vysvetloval uzivatel Posim. Mel bych par dotazu a pokud by se tady jeste nekdo nasel kdo by vedel a odpovedel, tak budu rad.
Prvne, mam busa 1974, spojkovy a brzdovy pedal klasicky do podlahy, jeden posilovac pod autem a bubnove brzdy vsude, jednookruh. Auto komplet renovuji a rad bych alespon predelal na dvouokruh s pedaly, posilovacem, THV, nadobkou atd v aute, tak jak to bylo pozdeji. Samoze bych rad i kotoucove brzdy v predu, ale to nevim jak se mi podari sehnat, takze bych zacal s blokem vse vevnitr, dvouokruh a bubnovky. No a z toho plynou moje dotazy nize:
1. Lze nejak poznat zda je dvouokruhovy THV je stary typ(do rv1989) nebo novy (od rv 1989)? Treba dle cisla na valci, jestli tam vubec nejake je atd? Jeden novy mam doma, zatim jsem ho neprohlizel.
2. Mely vsechny dvouokruhe THV starsiho typu (do1989) ventily zustatkoveho tlaku jak o nem pise posim na prvni strane?
3. Pokud sezenu konzolu pedalu s posilovacem do kabiny, tak budou ni pasovat oba typy THV? predpokladam, ze asi jo
4. Pochopil jsem to co psal posim o zadnich valeckach a jejich nutnosti predelani tak aby fungovaly s novym typem dvouokruhoveho THV (od rv 1989). Tyka se tento problem i starsiho dvouokruhoveho THV (do 1989) - souvisi s otazkou 2, nebo ten se prave da pouzit i se starymi valecky - predpokladam ze ano
5. Co na to valecky prednich bubnovych brzd? Predpokladam ze opet pouziti pouze s THV dvouokruhovym starsiho typu (do 1989), nebo se pletu? ano, vim, ze dat rovnou koutouce je smysluplnejsi, ale.......
6. Mozna trochu stupidni dotaz - je treba pri pouziti dvouokruhoveho valce nejak resit regulaci ucinku zadnich brzd nebo je toto poreseno v THV
Predem diky |
|
Návrat nahoru |
|
|
T505
Založen: 7.1.2011 Příspěvky: 152 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so červenec 24, 2021 7:59 pm Předmět: |
|
|
Já bych se do toho nepouštěl a nechal to v roce 1974, co si pamatuju tak nám jedno okruh s posilovačem brzdil velice dobře, snad i líp než než mám dnes trosku s kotoučama. Pedalova skupina se da sehnat, na bazošu je koždou chvíli, horší je to tam nabastlit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|