Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: so leden 23, 2021 1:39 pm Předmět: Lihobenzín versus karbec |
|
|
Přátelé kamarádi neb teď v zimě provozuji karbecový auto a zapoměl jsem přepnout sání z letního na zimní (ohřev nasávaného vzduchu přes vejfukové potrubí) tak to žralo cca 8 litrů. Po procitnutí a přepnutí šla spotřeba o litr dólu drží to volnoběh po chvíli to necuká a sytič to potřebuje polovinu jízdy než před tim. Loni vyšel článek zelenošílenců o zvyšení obsahu lihu na 10% a autor hlásal následující problém u starejch aut a jinejch verglů, že prej nepojedou aaaaatd. Neb líh má třikrát větší odparný teplo než benzín cukatůra bude nonstop a spotřeba jak kráva též. Napadlo mě nechat u verglů i v letě část vzduchu nasávat jako v zimě a zvýšit teplotu nasávaného vzduchu, ha tim kompenzovat ochlazování karbecu. řešení je na každim podle verglu. Někde to de lehce (Šáde, užovka) někde pakárna (spartak, octavia) troska to nepotřebuje tam je vedro porát. _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|