Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

AlvA
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Představení pilotů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
martin.adamek
adept na RCG


Založen: 29.8.2009
Příspěvky: 383

PříspěvekZaslal: út červen 14, 2016 11:12 pm    Předmět: Citovat

sestra 6 napsal:
Jo, když to vidim, tak se divim, že si něco takového nepořídili i tramvajáci na opravy trolejí. Jenže teď, kdy musí být všechno "zelené" tak i koleje se zatravňují a pomocná kolečka na rozchod 1435 nebo jabloneckých 1000 mm si pod troskou nedovedu představit. Crying or Very sad

Neni ono to zatravneni motivovany spis financni usporou?
Stejne to je s mnohym rozsirovanim chodniku (cili zuzovanim silnic). Okecava se to prinosem pro lidi, ale stoji za tim obvykle uspora asfaltu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1300
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: st červen 15, 2016 7:31 am    Předmět: Citovat

Tak některé výhody to má, je to jednodušší na opravy a kupodivu je to i tišší. Jen to jsou Vignolovy /železniční/ kolejnice s jiným profilem hlavy než jsou pražské žlábkové koleje. Takže když se nesejde správný profil kola a kolejnice, tak tam nefunguje "optimální" průjezdná stopa a s tramvají to dost hází ze strany na stranu. Viděl jste někdo Trosku jako drezínu? Hajtru maj v Čiernom Balogu.
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1934
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: st červen 15, 2016 12:25 pm    Předmět: Citovat

Troska jako drezína ?

Ne. Ale každá troska je zrezína.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2391
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st červen 15, 2016 1:36 pm    Předmět: Citovat

Burákova bába je troska.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1934
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: st červen 15, 2016 4:22 pm    Předmět: Citovat

Což je v podstatě licenční Matiz.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2523
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt červen 16, 2016 9:13 am    Předmět: Citovat

Vyrobenej v Číně asi Laughing
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1934
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: čt únor 23, 2017 10:23 pm    Předmět: Citovat

Hoši, tak tohle je na žalobu. Normální veřejně přístupný Google StreetView !

Myslím že bys Alvo moh gůgla pěkně podojit, v americe by to šlo do milionů. Zapomněli ti rozmazat ksicht.

Pravděpodobně jejich programy usoudily, že nejseš člověk.

Popravdě...musím teda přiznat, že už sem nad tím taky párkrát přemejšlel...


_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
dave



Založen: 25.12.2006
Příspěvky: 166
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2017 3:09 pm    Předmět: Citovat

Třeba si google myslel, že už je rozmazaný.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2523
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2017 9:23 pm    Předmět: Citovat

Asi vyhodnotili, ze netreba Laughing Laughing Laughing
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
dave



Založen: 25.12.2006
Příspěvky: 166
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2017 9:37 pm    Předmět: Citovat

Přesně, ale mřížku na kempu rozmazali.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st prosinec 05, 2018 6:03 pm    Předmět: 200 000km Citovat

tak vam slavnostne oznamuju, ze jsem dnes kratce po poledni opet vynuloval tachometr u oceloti 1203. Pri teto prilezistosti bych si dovolil uverejnit rozsahlejsi bilanci z vice jak 10 let spolecneho souziti. Predem upozornuji, ze se nasledujici pojednani budfe ponekud lisit od odbornych recenzi zkusenych novinaru, kteri dle jejich fundovanych stati maji z popisovanymi vozy najeto daleko vice km nez ja, tudiz tento muj dnesni vytvor berte jako slova zacatecnika. Tomu pochopitelne bude odpovidat i sloh - ten v podtate zadny nebude, protoze to vezmu jenom heslovite, ale i tak to bude desne dlouhy.

Motor: puvodni experiment s prevrtanou 1500ccm na 1700ccm nebyl zrovna stastnym resenim nebot drobny zvyseni krouticiho momentu degradovala nizsi ochota motoru jit do vetsich otacek. Krom toho me nebavilo kazdejch 10 000km menit tesneni pod hlavou, ktery diky malymu prostoru mezi valcema odchazelo, proto byl v cca 75 000 nahrazenej klasickou 1500, ktera po dvou drobnych opravach (vymena vodni pumpy a rozvodovyho retezu) slouzi dodnes. Spotreba oleje se ustalila zhruba na 1l na 3000 km. Je to kombinovana spotreba, kdy olej oposti blok motoru v plynne forme vyfukem a ve forme kapalne netesnostmi. Starter mysim ze 3. Alternator 2.

Vejfuk: Kompletni vcetne katalyzatoru 2. zadni tlumic 3.

Chladic: loni 2. Puvodni zacal prosakovat a diky absenci vetsiny vostin a pricpanejm kanalkum se jednalo a jakk by rekl klasik prehrivajici se motor.

Prevodovka: 2. Ne, ze by se ta prvni vysrala, ale sklada jsem ji sam a musim, ac nerad, priznat, ze se mi to uplne nepovedlo. 2x prefutrovani tahel razeni a uz by to chtelo zas.

Spojka: myslim ze tak 3. lamela a stejnej pocet lozisek. Lamely sem vetsinou memil jenom preventivne jednou u ni vypadla pruzina a trosku tam udelala paseku. Manzeta spojkovyho valce 2. hadice spojky 3. Jednou prdla, pak prevence v ramci vymeny vsech hadic.

Kardanka: jenou prefutrovano a tusim, ze sem tam daval i novy hardyspojky.

Rizeni: Puvodni volant z Iny se mi zlomil, takze je tam jinej stejnyho typu s ne vsak tak vzacnou historii. Stredovej cep puvodni kulaky meneny tusim 2x.

Predni naprava: Jednou meneny pero, pac jsem ho zlomil pri prejezdu retarderu ve Spindlerove Mlyne. Dale jsem menil obe spodni ramena, pac se jim v to v ocelotu nepodarilo uplne dobre svarit. Svislaky a kulaky jsem uz taky menil, ale nevim jesli jednou nebo 2x.

Zadni naprava: Tedka je tam 3. diferak - 1. hucel, u 2. se vylmely planety a tedle uz taky neni co bejval - momentalne mam dalsi napravu, kterou repasuju a prehodim to cely.

Brzdy: Celkem nic zajimavyho. pregumickovani jednou, jednou kompletni vymena trubek, hadic a tahel rucni brzdy. Kotouce a bubny puvodni, vymenu oblozeni neeviduju.

Karoserie: lak 2008-2014 - v tomto roce obrouseni na plech a vymena laminatovych dilu za plechovy, vyvareni sloupku mezi prednima a bocnima dverma a novy lak. Pak uz jenom kazdorocni opravy prasklin mezi dilama. Zespoda schnila podlaha v mistech, kde lezi na ramu, proto jsem ji vyriznul a privaril primo na ram. dale jsem menil vodorovny nosniky v prednich podbehach. Dutiny trikam kazdorocne pred zimou smezi fermeze a suriku, timto ale vice zahustenym opravuju orezliny. Nastrik spodku se snazim delat jednou za 2 roky. Jednou jsem opravoval horni panty zadnich dveri, ktery se kously a urvaly.

Zavady na silnici odstranene:
podpaleny tesneni pod hlavou u 1700ccm motoru, stacilo vyndat termostat, aby to nevyhazovalo vodu. Blackout na lesni ceste mezi Svatym Petrem a Planemi ve Spindlu - vypadlej drat od plovaku brzdovy kapaliny a oprenej o kostru. Praskla hadice od spojky - opraveno kombinaci izolacni a vulkanizacni pasky. Upadlej vejfuk - fixace vodicem CY4z/z. Chciplej alternator - s dennim svicenim jsem dojel domu cca 150km na baterku, doma to jeste bylo schopny nastartovat.

Zavady odstranene po dovezeni dilu: Prerusena snimaci civka bezkontaktniho rozdelovace.

Tazeni na lane: poze jednou po te, co se mi urval radici jazycek v prevodovce. Diky tomu, ze to bylo brzo po ranu, tak me nenapadlo prevodovku oddeklovat a kopnout tam natvrdo 2 nebo 3 a dojet po vlastni ose.

Karamboly: Hnedka prvni den, co jsem ji privez jsem naboural do stolu v garazi, nekolikrat jsem zapad do snehu a jednou me nacoudil jeden borec zezadu, kdyz jsem si dovolil zastavit na cerveny.

To je asi tak vsechno, co si pamatuju.


https://www.youtube.com/watch?v=5p_XnEJNmA0
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 365
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: st prosinec 05, 2018 9:38 pm    Předmět: Citovat

KUA jak se futruje kardan ja ajkurát menil hardyspojky mazal koule na kerejch se to toči (doporučuju před každou sezónou akustičká pohoda se sníží z PV3S na hajtru s deklem) a suflé tiež Palec nahoru ANNAH Coo too? Mr. Green Shocked Kozy Kozy Kozy morm jinak současný výrobce škoda se blíží zase původně dosahované životnosti jednotlivých dílů tvého stroje převodovka 160000km(octavia ložiska diferáku) u více strojů motor 180000km (2.O TDI 16V prasklý hlavy motoru) o cenách a pracnosti ani nemluvě, 1,2 TSI nadopovanej Králík nandrolonem kerej žere devět,vstřiky čerpadla comomrejl taky 180000km zázrak, pak rakéta (když tam leješ nóbl OMV max mot nebo verva tak 230000km a seš tam taky) palec dolu K zblití Confused Nasranej Pakarna Fuj Mulimrdka Prdel Pindour Rust in pieces morm morm morm Kozy Kozy Kozy Very Happy
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 364
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: čt prosinec 06, 2018 6:09 pm    Předmět: Citovat

Koule není uložená do kardanu přímo,anóbrž do kouska silnostěnné trubky
v kardanu naraženém,jež se při troše dobré vůle může nazvati futrem.Výměna koule i s futrem zvýší akustickou pohodu ještě o něco víc a hlavně odstraní povolování šroubových spojů vibracemi kardanu do té doby působených Laughing Cool ANNAH
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dave



Založen: 25.12.2006
Příspěvky: 166
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: čt prosinec 06, 2018 8:57 pm    Předmět: Citovat

Ano a futro se dá vyndat za pomocí reverzního kladiva, někdo je vytlačuje pomocí vazeliny, ale tento postup jsem zatím moc nepochopil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 365
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: čt prosinec 06, 2018 9:08 pm    Předmět: Citovat

Ty voe ha ma to frutro v katalůgu trosky ňáký numero ono Shocked Question Question Question Idea Coo too? Mr. Green Rolling Eyes Wink morm Kozy Kozy Kozy morm
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Představení pilotů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 4 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com