Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vynena 4 stupnove prevodovky na 5 stupnovou

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
petrkolodziej



Založen: 22.9.2018
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: ne září 23, 2018 7:15 pm    Předmět: Vynena 4 stupnove prevodovky na 5 stupnovou Citovat

Zdravím, mam skodu 1203 rok vyroby 1969 se ctyřrychlostni prevodovkou je tam motor s plstenou vlozkou olejoveho filtru.Chtel jsem se zeptat zda jde vymenit prevodovka za peti kvalt. A jetli to pasuje, tak co vsechno se musi vymenit.Dekuji za radu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne září 23, 2018 7:43 pm    Předmět: Citovat

Pasuje to, ale musí se vyměnit i kardanka, pro pětikvalt je kratší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ritchie
adept na RCG


Založen: 6.5.2009
Příspěvky: 273
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: ne září 23, 2018 8:13 pm    Předmět: Citovat

O 9 témat níže máš o tom vše napsáno.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
T505



Založen: 7.1.2011
Příspěvky: 151
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po září 24, 2018 3:12 pm    Předmět: Citovat

Sám jsem to absolvoval tak mám vlastní zkušenosti, pokud tam máš starej přítlačák na spojku tak je potřeba novej s centrální talířovou pružinou, a k tomu spojkový ložisko. Samozřejmě lamela, stará má šest drážek nová tuším deset. Táhla řazení, od kolíbky dozadu je už jen nedno, předek mužeš nechat ale budeš mít schema řazení zrcadlově vzor 85. Měnil jsem i náhon tachometru ten na 4° byl krátkej. Jak bylo zmíněno kardanku, a pokud je v podlaze dekl na 4° tak nejspíš i dekl, aspoň já jsem ho předělával. Jestli je to stará kastla tak i upravit rám na výztuhu na který leží převodovka, je potřeba posunout cca 10cm dozadu. A až to budeš mít hotový tak zjistíš že motor 1200 je na pětku slabej.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
petrkolodziej



Založen: 22.9.2018
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: po září 24, 2018 4:36 pm    Předmět: Citovat

No necham si to jeste projit hlavou, zda se dotoho pustim.Zda se mi, ale ze ty 4 kvalty jsou strasne malo,vim ze na tu petku to do zadneho stoupani nepojede ale treba po rovince nebo z mirneho kopecka by to mohlo byt ok.Nechci stoho dalet zaden zavodak, Very Happy mam to spise jako takovy relax na rodine vylety. Ted mi to jede tak kolem 80 a na takove bocni cesty je to ok problem je kdyz najedu na nejakou rychlostku. Tak sem si myslel ze treba stou petkou bych si tu stovku mohl ficet.Zda se mi totis ze kdyby tam ta petka byla tak by to jeste jelo.Ale jestli rikaz ze ten motor je nato slaby tak nevim zda to neni zbytecna prace. Kazdopadne dekuji za radu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po září 24, 2018 7:24 pm    Předmět: Citovat

No tak to budeš krom převodovky potřebovat i patnáctku motor.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
petrkolodziej



Založen: 22.9.2018
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: po září 24, 2018 7:37 pm    Předmět: Citovat

No stou patnactkou motorem by to bylo fajn.Problem je ale technicka ted kdyz se vsecko foti a kdovi co jeste to uz stemi motory neni tak jak kdysi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
T505



Založen: 7.1.2011
Příspěvky: 151
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po září 24, 2018 8:34 pm    Předmět: Citovat

Tak to focení bych viděl jako ten nejmenší problém, mě na technické čislo motoru vubec nefotili ani nekontrolovali, jako hlavní problém bych viděl dostupnost a cenu motoru, protože hasiči a překupníci vyhnali ceny do nesmyslnejch částek. Na rozdíl od převodovky by měl být motor zcela kompatibilní.

Možná že mám vydechlej stroj, a nebo jsem rozmlsanej ze současnejch dodávek z kterejma jezdím, ale ani s tou 15ctkou to není žádný brko.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
petrkolodziej



Založen: 22.9.2018
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: út září 25, 2018 6:52 pm    Předmět: Citovat

Tak brko to asi nebude nikdy,s novymi auty to nemuzes srovnavat.Ale je to kus historie a kdyz to nekde parknes tak takovou paradu s zadnou novou dodavkou neudelas.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: st září 26, 2018 8:31 am    Předmět: Citovat

no...pokud tomu věříš... Smile

Je ale fakt, že parkování je hlavní činnost převážný většiny trosek. Bohužel většinou nechtěná.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt říjen 11, 2018 7:24 am    Předmět: Citovat

Tak esi chceš kus historie, tak tam nech 12 Laughing Kor 69 bych fakt na cokoli jinýho nepředělával
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt říjen 11, 2018 11:21 am    Předmět: Citovat

Souhlas. Škoda, že nedělali i rychlejší soukolí diferáku jako u hajter. Confused
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com