Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: po květen 08, 2017 9:24 am Předmět: pseudolehlej starter |
|
|
U výkupu koží už byl třetí starter pro změnu novej s reduktorem. Kostra od baterky zvlášť plusovej eňoněňo novej bateriák, a hle vozidlo se opět chová jako by mělo vybitou baterku po otočení klíčku na startování pokles baterky i kontrolek starter necvakuje atd. Řikam si nedobíjí vemu bat. a prdnu jí do tatry 613 s motorem jak z náklaďaku a tam skvěle točí na plný gule. druhá baterka s vyhlášenou smrtí ve 1203 při testování a oživování Š100 prožije vytrvalé starty včetně vjíždění na rampu do kopce přes starter neb závadou není benzínová pumpa karburátor zpuchřelé hadice ale ucpaná nádrž. Bafnu baterku a f trosce porád nic. ustřihnu kábl s konektorem a zehora neb ta mrcha je v doliku a nejni kdo by to votlačil či vidtach na blízku a vytáhnu ovl kábl vedoucí ze spínačky a nasadim bajpas kábl spojim s plusem a hle točí jak hovado. Nastzartuju a udělam tlačítkovej bajpas pomocí 2m káblu a tlačítkoví kosky a ta mrcha začne startovat přes spínačku, ale pak zas né ale bajpas funguje porád, celou dobu sem si myslel, že to dělá starter velkokádle dobíjení baterka, ale je to možná spínačka nebo malo káble vokolo toho, ale projev úchvatně matoucí, reakce na nabitou baterku startuje novej starter startuje _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Naposledy upravil Kadlátko dne po květen 08, 2017 9:38 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: po květen 08, 2017 9:31 am Předmět: |
|
|
velkokáble startuje a pak s dostatečnym časovym odstupem né projev opravdu "slabá baterka, starter trochujó i kontrole mrkajó jak Adina Mandlová" takže mam dva startéry v rezervě a mám obavy, aby to nabylo stejný i v INĚ jo zhmotnělý zlo je zhmotněný zlo _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po květen 08, 2017 10:38 am Předmět: |
|
|
helej , taky jsem měl projevy slabý baterky , přes startkáble s další baterkou to šlo , tak jsem ji nabil a vono to stejně nešlo , měl jsem nějakýho tucha , a jelikož jsem stál na rampě , tak jsem to přes káble píchnul rovnou na startér , a točilo to jak šlak , tak jsem myslel že kostřící pásek přes silentblok , jenže ten jsem tam nenašel , načež jsem si vzpomněl , že jsem ho tam vůbec nedal a udělal to jinde jiným kabelem , no prostě byl rozjebanej plusovej přímo ve voku u startéru _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: po květen 08, 2017 10:28 pm Předmět: |
|
|
to je šecko v cajku prostě teď propojuju velkej plus na startéru s káblem na startovacim elmagnetu mimo celou ost. elektriku auta a maká to, zrovna dneska to blblo porád stejně jednou jo 2x né myšleno startování přes spínačku, a jestli dobře čteš tak mam kostru k starteru taženou nově zvlášť nemam chuť se babrat s káblama pod palubkou 130kg je 130kg mam bajpás přímo na startéru vyvedenej na pravej držák safetybeltu kde je odborně přilepen emerickou tejkou takže když je problem zmačknu to červený tlačítko a je mi u prdele ňákej Novej Zéland a maká to na 105% súdruh riaditel, původnost auta je mě někde r.v. 1989 na papírech92 s EURO2 dopsanym Romanem aby ekodaň byla 3000,- a ne 10000,- hlavně že to baví lidi a dá se v tom i spát. _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út květen 09, 2017 6:08 am Předmět: |
|
|
_________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út říjen 06, 2020 8:41 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem se zase musel zasunout kvůlivá problému s "nemožnoslušným názvem" s reduktorem. Vyřešeno pomocí velkého relátka s dvěma spínacími kontakty. Jeden spíná cívku s......téru a druhý vyřazuje odpor u zapalovací cívky. Chytá okamžitě, kam se s....rou plasťáky s kompjůterem. . A startuji klíčkem zapalování jako normálně. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|