Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Buni
Založen: 25.4.2017 Příspěvky: 5 Bydliště: Žirovnice
|
Zaslal: út duben 25, 2017 11:04 am Předmět: Zadní pera 1202 |
|
|
Ahoj všichni.
Složil jsem podvozek 1202, ale trápí mě velké podražení zadních kol. Péra byly vyhamrovány u kováře, který vypadal, že ví co dělá, protože říkal, že je vezme opravdu jenom trošku, že stačí fakt jen málo.
Na posouzení přikládám fotky. [img] http://buni86.rajce.idnes.cz/1202/#IMG_20161211_161900.jpg [/img]
[img] http://buni86.rajce.idnes.cz/1202/#IMG_20161211_160855.jpg [/img]
Když si na to stoupnu ve svými 100kg a ještě se zapřu o ten strop, vůbec to nepropruží. Ještě jsem se tu dočet že se mají péra montovat napružený pomocí přípravku. To jsem samozřejmě nedodržel.
Má otázka tedy zní. Je to takto v pořádku? Sedne si to nějak? Nebo to mám nějak řešit? (zpátky ke kováři, nová péra) Nebo třeba pár listů odendat? (Auto bude jako veterán a nepočítá se s nějakým velkým zatěžováním)
Děkuji všem za rady a postřehy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: út duben 25, 2017 3:21 pm Předmět: |
|
|
Já bych to neřešil, myslím si že až na to dáš kastly a ujedeš nějaký kilometry, tak si to sedne. Jinak dobrá práce, můžu se zeptat co tam máš za pneumatiky? Kdybys cokoli potřeboval , tak dej vědět mám na tyhle auta plno věcí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: út duben 25, 2017 5:16 pm Předmět: |
|
|
Má zkušenost je spíš opačná. Na prvního stejšna jsem po všech peripetiiích dal zadní péro ze sedana 1201 teprve potom se s tim dalo normálně jezdit a při lidskim zatížení 2+2děti a 50kg bagáže byly zadní kola kolmo k silnici. Všechny originál péra s perspektivou zatížení 650kg se rovnali až při 450kg a 1202jka vypadá prázdná nakolech 6-16 jak koza. Chápu že je to originál, ale z hlediska ojíždění gum a podivné stabilitě spíš trauma alá TATRA148. Jezdil jsem s tim šest let jako rodinym autem ročně na LPG 16000km _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: út duben 25, 2017 7:02 pm Předmět: |
|
|
Podle tý fotky si myslím , že máš pera nastříkaný barvou jako podvozek, jestli jo, tak to je špatně. Pera musejí po sobě pěkně klouzat. Je třeba je do hladka obrousit a pořádně namazat grafitovou vazelínou. Takhle ti ta barva na perech bude dělat při provozu obroušením cucky a nebude to správně fungovat. Kdyby jsi se rozhodnul pera měnit , tak ti můžu za mrzký peníz nechat celou nápravu sundanou z auta, které stálo pěkně rovně na kolech. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buni
Založen: 25.4.2017 Příspěvky: 5 Bydliště: Žirovnice
|
Zaslal: út duben 25, 2017 7:51 pm Předmět: |
|
|
Díky za reakce chlapi. Péra mám stříknutý jenom zvenku, jinak jsou zbroušený a namazaný jsou grafitovou vazelínou. Ale je pravda, že když propružej a narovnaj se, tak se asi nějaká ta barva na koncích listů sedře. To doufám nebude tolik vadit.
Co jsme kdysi měli stejšnu, tak si vzpomínám, že prázdná to byla strašná koza a ten zadek byl strašně tvrdej, dokud se nanaložila, nebo nesedli dozadu lidi. Tomu bych se právě rád vyhnul. Slyšel jsem že to někteří řešili odendáním několika horních listů per. To by taky bylo asi nejsnažší řešení, jen nevím, jestli správný. Proto bych rád slyšel názory místních fundovaných lidí
bobi-h > díky za nabídku. Jestli se rozhodnu jít do nový nápravy, tak bych se ozval. Ty gumy jsou koupený funglofky nějaký ruský vyrobený v Číně. Do ČR to tahá firma JPD Group. V případě zájmu sem dám číslo na člověka z tý firmy od kterýho jsem je objednával. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: út duben 25, 2017 10:32 pm Předmět: |
|
|
Ten kontakt na ty gumy bych uvítal. Ještě napiš jestli to není tajný za kolik se dají sehnat? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st duben 26, 2017 7:15 am Předmět: |
|
|
Na tý druhý fotce je to podepřený pařezem pod diferákem, to se nedivim že to visí |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: st duben 26, 2017 9:37 am Předmět: |
|
|
Taky ti to visí když jsi opřený o pařez |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buni
Založen: 25.4.2017 Příspěvky: 5 Bydliště: Žirovnice
|
Zaslal: st duben 26, 2017 5:20 pm Předmět: |
|
|
Predseda napsal: | Na tý druhý fotce je to podepřený pařezem pod diferákem, to se nedivim že to visí |
Blbý je, že když to z těch špalků skopnu, tak je to furt stejný. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buni
Založen: 25.4.2017 Příspěvky: 5 Bydliště: Žirovnice
|
Zaslal: st duben 26, 2017 5:22 pm Předmět: |
|
|
bobi-h napsal: | Ten kontakt na ty gumy bych uvítal. Ještě napiš jestli to není tajný za kolik se dají sehnat? |
Vojtěch Ryba
Obchod a Marketing
J.P.D. GROUP, s.r.o.
mobil: +420 731 197 235
v.ryba@jpdgroup.cz
jedna guma vyšla na 2100 včetně duše. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: st duben 26, 2017 9:15 pm Předmět: |
|
|
2100 Kč jedno kolo - tak možná proto píšeš "trápí mě velké podražení zadních kol". Za komunistů bejvaly levnější...
Hele, todle je šasí vytáhlý z nikdy neopravovaný oktávky po třicetiletým provozu. Zdaj se ti ty kola rovnoběžný ? Když si stoupneš vzadu na ten nosník, tak se to nák radikálně nezmění. Ono se to nezdá, ale kastle (kór štejsnová), sedadla, nádrž, rezerva, vokna, lidi... to všechno dokupy váží o dost víc, než samotnej metrákovej renovátor v montérkách.
Normálně na to posaď kastli a uvidíš, že to bude v pohodě.
Navíc úžasnost hajtry je právě v tom, jak se chová naprosto neřiditelně. Tak proč se snažit jízdní vlastnosti zlepšovat ?
_________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|