Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Zátěžové regulátory brzd na valníku TAZ 1500
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: st květen 07, 2014 7:27 pm    Předmět: Citovat

Pokiaľ máš ten mikrobus pôvodný z roku 94, tak tam tie pozdĺžničky musia byť. Ak by tam už neboli (že by ich bol ktosi odstránil či čo), tak Ti to môžem skúsiť niekedy cez víkend odmerať, aká je medzi nimi vzdialenosť.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: čt květen 08, 2014 3:24 am    Předmět: Citovat

WD 40 je na pytel do týdne se vše díky obrovský vzlínavosti odpaří a je jedno jestli je teplo nebo zima, je to fujtajbl na řešení již vzniklýho průseru, kapilární olej konkor na konzervaci zbraní a pod. je lepší. Kozy Kozy Kozy morm
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: čt květen 08, 2014 2:19 pm    Předmět: Citovat

tak už vím jak to vypadá , on byl hroznej problém se pod mikrobus (původně 2-místná dodávka) podívat , obzvlášť když víc než měsíc stojí na rampě , ale taky mě to ani nenapdlo že by to mohl mít , až minule když jsem to psal
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: čt květen 08, 2014 5:22 pm    Předmět: Citovat

Tak to je super - aspoň budeš mať vzor pre výrobu hneď pri ruke Wink
A máš tam ešte aj tie páčky na torzkách, od ktorých sa prenáša zaťaženie nápravy na obmedzovacie ventily?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: čt květen 08, 2014 8:17 pm    Předmět: Citovat

nee ,
ty bohužel nemám , ale aspoň jednu bych potřeboval jko vzor ,

jsem myslel že tam jsou jen podélníky , ale zjistil jsem že na nich jsou "praporky" na který teprv přijdou zátěžáky ,
ačkoli to byla dodávka , tak zátěžáky namontovaný neměla , ty praporky byli omotaný kobercovou páskou aby zůstali čistý při nástřiku spodku
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: čt květen 08, 2014 11:40 pm    Předmět: Citovat

Dodávky mali tiež záťažovú reguláciu. Teda všetky modifikácie ju mali. Musel to neskôr niekto vyhodiť.
Páčky boli k torzkám pripevnené skrutkou o jej zadné čelo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: pá květen 09, 2014 8:45 am    Předmět: Citovat

no , ale jestli to byla jen karoserie jako ND tak to tam být nemuselo a opravdu to v týhle kastli nebylo ......těžko říct co všechno se dělo a dělalo , a jak jsem psal jinde , v týhle kastli byl starší typ ovládání plynu - nebylo to doděláno je to v původní barvě karoserie , tohle ovládání měl i majáčekrv91 , jestli byl po revoluci problém s dodavatelem , tak to tím vyřešili ,
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: čt květen 15, 2014 11:18 pm    Předmět: Citovat

Určite to tak nemohlo vyjsť z fabriky ako celé auto. To by bolo v rozpore s homologizáciami a to by si nezobral nikto na triko.
Zaujímavá je aj tá maskovacia páska, pretože tá sa v lakovni nepoužívala - mali na všetko k tomu určené krytky alebo bužírky.
Skôr to bude tak (aj s súvislosti s tým ovládaním plynu), že karoséria bola olakovaná v základe - na ND a finálny lak sa robil už inde. Tam mohli použiť staré ovládanie plynu, lebo ho tam proste mali zo starých áut.
Boli dielce, ktoré sa montovali paralelne (napr. 5° prevodovka s deleným predným plášťom, ktorú si niektoré organizácie priamo vyžadovali aj po nábehu integrovaného plášťa), alebo niektoré série boli novým dielcom vybavené ešte pred oficiálnym nábehom. Ale to bolo z dôvodu testovania (overovacie série). Tak sa overili napr. i bočné odsuvné dvere ešte v rokoch 93-94 a neboli na ne žiadne reklamácie. Po nábehu sériovej výroby sa laminátové lišty rozpadávali jedna za druhou. Bol to diel od dodávateľa tuším z Topolčian, ktorý si tým zrejme zabezpečil odbyt na pekných pár rokov...
Podobne sa skôr montovali i nové, delené výfuky, anatomické sedadlá (tie ale za príplatok), či svetlomety s hydraulickou korekciou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com