Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

1203 vs 2L DOHC
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Tuning
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st červenec 31, 2013 11:53 am    Předmět: Citovat

Jakejkoliv jinej motor, než tam je od výrobce, Ti neprojde pochopitelně. Občas jsou ke koupi ty dieselový trosky, ale je jich jak šafránu, nemluvě o tom že jsou shnilý.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
creaky



Založen: 25.9.2009
Příspěvky: 89
Bydliště: Turnov

PříspěvekZaslal: st červenec 31, 2013 8:16 pm    Předmět: Citovat

jsem rad ze nekdo dalsi by se chtel pustit do mensi prestavby 1203, co se tyce motoru, 1.9 tdi by byla prekrasna volba a asi i snadno proveditelna, vzhledem k naftam ktery se delali (me vsak nafta moc nevoni Very Happy ), nicmene, pokud chce clovek mit trochu jizdniho komfortu tezko se da vypustit posilovac rizeni (neni s tim uplne sranda), co se tyce brzd, ty 4pisty nemaj problem se sirokou 17kou ani pri nalozeny pul tune, takze tech bych se nebal pokud to bude v camp stylu. no...a klimatizace, bylo to docela kruty nacpat za masku motorovejch chladic s dvojitou saharou o siri 78cm, a i pres kratsi raminko na prevodce rizeni to vychazi hodne tesne s upravou sahary, takze potom co se mi klima chladic nevesel a nakonec ani mezi sasi klimakompresor na motoru, tak jsem klimatizaci vzdal protoze by to obnaselo novy tlakovy hadice, ventilaci a podobne ficury ktery by rozbili "kokpit" a jeste vic zmensili misto kteryho tam uz tak moc neni....(ale porad o ni sniiiim Very Happy )....

a nakonec, pokud to ma jeste nejakej rok jezdit a nejak rozumne se to chovat, asi bych se novyho jeklovyho sasi nebal, je to hodne rozdil ( pokud by nekdo chtel nakresy a rozmery mohu dat k dispozici Smile )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st červenec 31, 2013 10:45 pm    Předmět: Citovat

Klimatizaci? To bys to musel al obalit 20cm skelný vaty, aby v tom k něčemu byla Laughing
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
creaky



Založen: 25.9.2009
Příspěvky: 89
Bydliště: Turnov

PříspěvekZaslal: pá srpen 02, 2013 12:22 pm    Předmět: Citovat

staci 3 cm molitanu na strese, a 1cm molitanu na predku, a par vrstev mirelonu vsude jinde Wink ... spousta hluku pryc, nejaky vibrace taky a teplotni izolace paradni Smile .... krom toho po zruseni trojuhelniku ve dverich kabina zasadne lip vetra takze se bez klimy da vydrzet Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: pá srpen 02, 2013 9:24 pm    Předmět: Citovat

lada.blaha napsal:
No mít s troskou bouračku je záruka smrti nebo v lepším jen zmrzačení Smile Ale máš pravdu, to s pojišťovnou mi vůbec nedošlo, byl by to průser jak mraky a to radši od toho upustím protože bych auto legálně provozoval (teď nehleďme na to jestli by to prošlo TK)

Co teď s tím? Jak sem psal chtěl bych něco kultivovanějšího než je motor TAZ. Ještě před tím jsem měl variantu klasické 1203 s motorem 1,3 MPI z felicie kde by se mi alespoň schodoval obsah.


Aký má zmyslel 1,3 MPi? Poznáte jeho technické parametre? Ak aj ide o motor s 50 kW výkonom, má predsa iba o jeden jediný Nm vyšší Mk ako pôvodný motor 1,5. Ale kde je jeho pružnosť v porovnaním s 1,5? V praxi by po zástavbe do 1203 mlátili ventily pri každej akcelerácii a stále by sa musel točiť do otáčok, pretože jeho charakteristika je omnoho "strmejšia", ako motora 1,5. Navyše motory 1203ky sú všeobecne jednou z najspoľahlivejších častí celého vozidla, tak načo to komplikovať? Ak už, tak prestavba na väčšie vŕtanie - Alva môže dodať praktické skúsenosti.
Creaky rieši úplne iný level agregátu - prosím - to je rozdiel. Ale väčší obsah nahradiť nižším so zámerom zlepšenia jazdných vlastností je vyložený nezmysel.
Motor 1,9 TDi sa tam nevojde, rovnako ako i motor 1,9 (AEF) montovaný napr. do Felicie.
A originálne brzdy s kotúčmi na prednej náprave brzdia spoľahlivo i plne naložený voz, sú stabilné i pri dlhom brzdení. Veď sú odvodené z T613, tak načo zas do toho rýpať?
Odporúčam kúpiť si 1203ku, oboznámiť sa s ňou a potom až začať špekulovať čo s ňou ďalej. Vo všeobecnosti je najproblémovejšou časťou karoséria s ohľadom na jej konštrukciu nezohľadňujúcu protikoróznu ochranu a čiastočne i nedostatočná tuhosť (hlavne v krútení).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
creaky



Založen: 25.9.2009
Příspěvky: 89
Bydliště: Turnov

PříspěvekZaslal: ne srpen 04, 2013 10:39 am    Předmět: Citovat

mensi obsah by moh mit smysl pouze v pripade ze by se k nemu dalo turbo dle soucasneho trendu downsizingu, kterej je taky dost nesmyslnej pokud ma auto vic nez tunu, takze bych to radsi vic nerozebiral Very Happy

jinak myslim ze 1.9 tdi by se celkem v klidu vesel kdyz by se od naftovy verze prebrala vana, saci kos a mozna jeste nejaky blbosti aby moh bejt na stojaka Smile (myslim ze to neni vetsi nez 2.0 dohc, rozhodne ne hlava a sani ktery delalo nejvetsi problem)

a co se tyce jizdnich vlasnosti a spotreby tak ja si na motor nemuzu stezovat, spotreba zhruba stejna jako s puvodni 1221 a vykon ze to nalozenou pul tunu nepozna....
k ty torzni tuhosti uz muzu jen jeste jednou nabidnout nejaky rozkresleni ramu podle kteryho sem udelal vicemene tvarovou kopii puvodniho ramu ale z uzavrenyho profilu 60x100 (3mm), oproti puvodnimu je to nesrovnatelny, takze pokud nekdo hodla renovovat nebo prestavovat zacal bych u ramu, material vyjde na nejaky 2,5tis kc a pak staci jen rozmerit, rezat a svaret a hmotnost ramu je max o 40kg vyssi Wink (rozhodne to stoji za to)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
creaky



Založen: 25.9.2009
Příspěvky: 89
Bydliště: Turnov

PříspěvekZaslal: st srpen 14, 2013 11:56 pm    Předmět: Citovat

po volnych chvilkach pri tvorbe dalsiho priblizovadla ( http://creaky.rajce.idnes.cz/twingo/ ), jsem se konecne pustil taky do rozvodovky Smile....

http://www.youtube.com/watch?v=vNoVN8BrMZs

http://creaky.rajce.idnes.cz/rozvodovka/

ted uz jen najit dalsi den casu na to abych to tam zkusil dat, projet a pripadne zas vyhodit kdyz to bude naprd... hlucny, krivy nebo jinak mnou spatne prepracovany Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Strana 16 z 16

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com