Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1202] Výměna čepů - geometrie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út leden 22, 2013 6:42 pm    Předmět: Citovat

No, pokud opravdu hodně rychle a zběsile točíš volantem... Twisted Evil

To je chobotina, však si vezmi co je to za převod. Ideální je ta vazelína. Normálně se to tak nedělalo akorát proto, že samozřejmě zimou sádelnatí. Pro vergle co se s nima jezdí jen v létě je to skvělý řešení. Nechčije to ven a vydrží to tam věčně.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Benjamin Krejčí



Založen: 31.7.2011
Příspěvky: 22
Bydliště: Praha/Jeseník

PříspěvekZaslal: út leden 22, 2013 7:05 pm    Předmět: Citovat

dobrá, dám tam vazalínu Very Happy Dáváte A00, ne?
_________________
1202 STW 1974
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út leden 22, 2013 10:28 pm    Předmět: Citovat

Taky existuje volej do hlav stavebních strojů, viskozitou jako "PP140", právě aby to nechcalo ven. Embarassed
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: čt únor 14, 2013 7:31 pm    Předmět: Citovat

vono při délce svislých čepů 12cm a bronzovejch futrech 4cm 2x ku poctivý plnohodnotný šestnáctce kterou to drží společně s polotlumící pákovou jednotkou, spolu s příčným listovým perem, který je zároveň příčným zkrutným destabilizátorem, při uchycení spojovaček přímo na převodce bez kompenzace propérování, člověk žasne že se trefí do Prahy. Já na samosklápěččce při poslední STK před přerodem vymezil večer před STK vůli svisláků tak, že jsem sejmul krycí čepičky a postupným zasouváním spárovejch měrek od nejtenčí po nejtlustší do vymačkaných mezer v bronzu, když po zasunutí vůle zmizela tak jsem měrku ustřích a čepičku zašrouboval zpět. Jelikož jsem tento stroj užíval k dennímu ježdění do robot, tak to do tejdne mělo zase ty samí vůle jako před tim, jo když byly moje dcery malý tak jsem s nima skákal v 80km/h železniční přejezd v Přítočně u Kladna ke starý karlovarce. Ten zvuk a vybrace co to auto po dopadu mělo nelze popsat, připomímalo to Toma a Džeryho jak se navzájem mlátěj a pak se postupně rozpadaj. ale autu nikdy nic kupodivu neupadlo morm morm morm Kozy Kozy Kozy Arrow Arrow Arrow ANNAH rámofka je rámofka vono se ani nechce věřit, že 1202-ka vážila míň o 40kg než základní verze Š fabia (hatchback) Shocked
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin.adamek
adept na RCG


Založen: 29.8.2009
Příspěvky: 383

PříspěvekZaslal: po únor 25, 2013 11:16 pm    Předmět: Citovat

sestra 6 napsal:
Taky existuje volej do hlav stavebních strojů, viskozitou jako "PP140"

no von hlavne presne tenhle olej patri u 1203 do prevodovky... sice se v dilensky prirucce pise, ze v cssr neni, ale ze by tam idealne patril. A ted (zatim) je.
_________________
Martin Adámek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út únor 26, 2013 5:07 am    Předmět: Citovat

Naprosto ideální do těchto průtokových olejových zařízení jako je převodovka, převodka a rozvodovka (a na letnější provoz) je PP44.
Nakrájí se na kostičky, procpe se to hrdlem a ... normálně se tam nalije Razz , ale viskozita je ta pravá! A dá se sehnat.
Minimalizace úkapů je opravdu významná!
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út únor 26, 2013 12:39 pm    Předmět: Citovat

Jojo, to je von Laughing PP 44 alias SAE 140. Laughing
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: út duben 09, 2013 5:24 pm    Předmět: Citovat

Benjamin Krejčí napsal:

A ještě otázka, jestli naleju do převodku PP 90H nebo PP 90, tak je to asi jedno, ne? Mechanik mi říkal, že by bylo lepší Háčko. Nebo klidně bych tam nalil nějaký "lepší" olej.


...akosi mi to tu ušlo. Hypoidný olej (klasifikácie GL4) by sa v zásade nemal používať do mechanizmov, kde sú použité farebné kovy, pretože obsahuje viac vysokotlakých prísad (tzv. EP prísady) na báze zlúčenín síry, ktoré spôsobujú koróziu medi a jej zliatin. Práve preto sa nemá používať ani do synchronizovaných prevodoviek, kde sa to časom prejaví na zhoršenej funkcii synchronizácie (vplyvom úbytku materiálu na bronzových, príp. mosadzných trecích plochách).
Ak si dobre spomínam, tak tieto prevodky riadenia majú bronzové puzdrá a snáď i matica je na funkčných plochách vyliata niečim podobným...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com