Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po duben 01, 2013 4:27 pm Předmět: |
|
|
Tak to je přesně pro TWEETINU _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po duben 01, 2013 5:58 pm Předmět: |
|
|
ne jenom pro ni , ale takhle zatěžovat střechu no nevím nevím _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: po duben 01, 2013 9:00 pm Předmět: |
|
|
Proč ? Však motor má metrák, což musí naprosto v pohodě střecha udržet. Navíc kolikrát je to na zahrádce naložený zvrchu - tak proč by to nemohlo viset zespod ? _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po duben 01, 2013 9:39 pm Předmět: |
|
|
no vono je napsáno že zatížení střechy je jen 30kg , u 1203 nevím (kdo by tam lezl ?) ale filcku zatěžuju cca asi jen 4-6ti násobkem povolenýho zatížení ,
u 1203 se spíš obávám že se to střechou přenese do sloupků resp jejich spodních konců jenž jsou nenápadně nahnilé zevnitř až ven _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po duben 01, 2013 9:49 pm Předmět: |
|
|
LeDocteur napsal: | Proč ? Však motor má metrák, což musí naprosto v pohodě střecha udržet. Navíc kolikrát je to na zahrádce naložený zvrchu - tak proč by to nemohlo viset zespod ? |
Jako jo, v pohodě. Jen pak už nikdy neotevřeš dveře |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út duben 02, 2013 6:00 am Předmět: |
|
|
samozřejmě pokud je to totálně shnilý, tak se to může urvat. ale jinak to musí udržet v pohodě bez jakýkoliv deformace kastle - však se podívejte jak sou tam ty pertly dělaný a jak je mohutnej "rám" kolem dveří.
Kdyby se mu podařilo udržet prstama v okapničce, chcete říct, že pokavad by třeba pipos udělal na té střeše pět shybů, tak že zbortí kastli tak aby už nešly zavřít dveře ???
Ostatně...tohle naše teoretizování...PROČ by to kua dělali, když by to nefungovalo...
na jednorázovou výměnu jistě nemá smysl takovej bazmek pořizovat, ale kdyby se někdo chtěl živit kostěním motorů z trosek, tak by to asi byla užitečná věTS _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Naposledy upravil LeDocteur dne út duben 02, 2013 8:12 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út duben 02, 2013 7:21 am Předmět: |
|
|
A nebudeš mít votlačený rameno vod trubky lešenářky. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út duben 02, 2013 8:27 am Předmět: |
|
|
LeDocteur napsal: | samozřejmě pokud je to totálně shnilý... |
...pravděpodobnost hraničící s jistotou... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út duben 02, 2013 10:11 am Předmět: |
|
|
Ta habša by se hodila i k přišroubování ke stropu garáže, tedy na zvedání čehokoliv i netroskovitého. _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: út duben 02, 2013 3:43 pm Předmět: |
|
|
Hošivole,todlencto velmi podobný jestli ne stejný sme měli na dílně,dělal to nákej kolchoz,muselo se to akorát dobře přitáhnót k okapnici a vzhledem k tomu že ty držáky byly skoro po celé délce horní hrany dveří a jak s tím kolikrát lomcovali když se motoru nechtělo ven,tak si troufám tvrdit že by to udrželo i Buráka s Piposkem na zádech ANNAH. _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt duben 04, 2013 11:34 pm Předmět: |
|
|
To zaťaženie strechy 30 kg je myslené z dôvodu stability vozidla pri jeho nakláňaní v zákrutách, ktorej zdvihnutie ťažiska vplyvom bremena na streche určite nepomôže. Inak tú nosnosť motora musí v pohode vydržať - ten obvodový rám strechy je dosť silný |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá duben 05, 2013 8:07 am Předmět: |
|
|
citace: | tak si troufám tvrdit že by to udrželo i Buráka s Piposkem na zádech |
Tak jako nejslabší článek této zatěžovací zkoušky bych viděl Burákojc záda. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|