Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Palivové čerpadlo TAZ 1500
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
martin.adamek
adept na RCG


Založen: 29.8.2009
Příspěvky: 383

PříspěvekZaslal: ne srpen 19, 2012 10:00 pm    Předmět: Citovat

Patrik Novák napsal:
relé je k tomu aby vypnulo čerpadlo když neběží motor aby v případě nehody pořád nestříkal benzín do motoru


Dotaz asi hlavně na Alvu (nebo kohokoliv jinýho) :

Jak přesně to fachá? Od kontrolky dobíjení? (předpokládám, že od spínací skříňky ne, to by to leckterou nehodu neřešilo)
A nevadí to při startování?
Nebo to při sepnutí klíčku (náběžná hrana) běží i bez motoru a po prvním vypnutí motoru (sestupná hrana) vypne?
(že by to bylo něco jako zapojení start a stop tlačítek stykače)
_________________
Martin Adámek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: po srpen 20, 2012 12:31 pm    Předmět: Citovat

bere to signál od zapalovací cívky
když je tam toto relé je v obvodu dioda + pár drátů pro předčerpání paliva před startem které se spustí po otočení klíčku za polohu II současně s kontrolkou brzdové kapaliny a následně se sepne startér
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Chlastík



Založen: 21.6.2012
Příspěvky: 71
Bydliště: Žacléř

PříspěvekZaslal: ne prosinec 23, 2012 9:36 pm    Předmět: Citovat

a to elektrický čerpadlo se dá vytrhnout z fáčka? nebo se sériově vyrábělo jako standartní ND na trosku?
_________________
Škoda 1203, kolébka má , i hrob můj Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: ne prosinec 23, 2012 10:44 pm    Předmět: Citovat

no podle toho jaký myslíš z fáčka , jestli to co je v nádrži , nebo to se dávalo místo pumpy ,
použít můžeš oboje , ale musíš (pokud to nemáš) namundit ten odlučovač plynových bublin , a taky zpátečku do nádrže , nebo to dávat nemusíš ale musíš dát čerpadlo který nebude mít vyšší tlak než udrží jehlový ventil

http://www.fm-autodily.com/palivove-cerpadlo-fpe-006-airtex-skoda-1203-bertone-freeclimber-x19-p-2424.html

http://www.autoelektrika-janota.cz/6314-nahradni-dily-elektricke-elektro-material/19036-palivova-pumpa-palivove-cerpadlo-univerzalni-12v-elektricke/?pg=4

http://engitec.cz/shop/index.php?action=browse&mainCat=120&mainID=460
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Chlastík



Založen: 21.6.2012
Příspěvky: 71
Bydliště: Žacléř

PříspěvekZaslal: po prosinec 24, 2012 12:20 pm    Předmět: Citovat

jj já právě myslel místo té pumpy...abych pořád nechladil Sad a ceny jsou docela v pohodě,a práce snad taky nebude tak strašná s montáží...
_________________
Škoda 1203, kolébka má , i hrob můj Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: pá prosinec 28, 2012 9:18 pm    Předmět: Citovat

Prvé série Š1203 s el. rotačným čerpadlom (Pierburg) ktoré sa montovalo nad nádrž boli napojené priamo do karburátora bez odlučovača plynov (ten sa začal montovať až od 10/93).
Ja som to presne tak namontoval - bez odlučovača a spiatočky a funguje to bez problému, karburátor sa nepreplavuje, čerpadlo sa neprehrieva.
Čiže ak klasické mechanické čerpadlo robí problém, dá sa jednoducho nahradiť takým elektrickým, ktoré nebude dodávať vyšší tlak ako spomínané el. čerpadlo Pierburg, t.j. 30 kPa.
Tým pádom nie je treba robiť žiadne zásahy do nádrže (prípojku spätnej vetvy) a možno použiť staré nádrže z pooloveného plechu, ktoré len tak nezhnijú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: pá prosinec 28, 2012 9:27 pm    Předmět: Citovat

Pokud se nepřidře a nedrapne od toho auto...
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: pá prosinec 28, 2012 9:32 pm    Předmět: Citovat

Nemá dôvod.
A ak by sa tak z nejakého iného dôvodu stalo, tak je tam predsa citlivá poistka... Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: pá prosinec 28, 2012 9:35 pm    Předmět: Citovat

Jojo, já vim, nic neříkám...
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com