Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: so květen 26, 2007 9:18 pm Předmět: Zadní sklopná "vrata" na Octavii combi |
|
|
Zdravím všechny.Dávám dohromady kombíka z roku 1967 a narazil jsem na malý problémek.No tedy spíš na svou nevědomost.
Tedy k věci: Kombíci jak známo měly zadní "vrata" dělené na horní a spodní část.Na spodní má být přidělána SPZ.A právě tady jsem narazil.Mám doma dvoje různé spodní půlky a nevím,která patří k autu z roku 1967.Jeden kus má velký prolis pro SPZ a v prolisu je i ledvinka s osvětlením SPZ.Druhý kus má SPZ v jedné rovině s plochou víka a mírně prolisované je pouze místo pro osvětlení SPZ.
Vím,že s tím velkým prolisem jezdily pozdější modely s vodorovnými světly ze Š 100,ale právě nevím,jestli už je auta z r.67 nemají taky.Bohužel ani nevím,které víko je origo k ménu autu a jako na potvoru jsem nenašel ani fotku.
A ještě dotaz k atestaci veteránů.Když bych v autě z roku 67 měl tapecíry starší/novější,bude to problém?
Díky,Tom. _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: ne květen 27, 2007 6:06 pm Předmět: |
|
|
Technický kodex FIVA hovoří jasně :
Skupina 3 – RENOVOVANÉ
Jedno vozidlo známé identity, úplně, nebo částečně rozebrané, zrepasované a znovu smontované. Jen s malými odchylkami od specifikace výobce z důvodu nedostupnosti dílů, nebo materiálu. Originální díly od výrobce by měly být použity všude, kde to je možné, ale mohou být nahrazeny jinými stejné specifikace. Interier a exterier a zpracování exterieru musí být provedeny co možná nejblíže dobovému provedení.
Pro úspěšnou testaci (atestace je potřebná pro doktory, ale ne pro auta) tedy rozhodně jiné tapecíry (nemyslím tím zrovna modrý koberec s aluminiovými doplňky) nejsou překážkou... |
|
Návrat nahoru |
|
|
dvk
Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
|
Zaslal: po květen 28, 2007 11:21 am Předmět: |
|
|
K té spodní půlce zadních dvěří - bylo by pls možno nafotit obě verze a ukázat na fóru ? Netušil jsem, že jsou dvěře ve dvou variantách, celkem by mě to zajímalo. Díky ! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: po květen 28, 2007 5:36 pm Předmět: |
|
|
To LeDocteur: Děkuji uctivě
To dvk: Dobrá.Zítra to blejsknu.Dneska u Nás přší a moc se mi tam nechce _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: po květen 28, 2007 6:10 pm Předmět: |
|
|
Hehe.Vyfotil jsem to,ale nějak neumim vložit fotku na imageshack a tak jsem trochu prohledal net.Na téhle oktávce je vidět větší prolis pro SPZ i osvětlení. http://dkvhv.webgarden.cz/image/5664
A tady je prolis jen pod osvětlením.Vlastně při namontovaném osvětlení prolis vidět ani není. http://www.veteranskoda.cz/imagesfoto/135.jpg
Snad něco uvidíš _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dvk
Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
|
Zaslal: po květen 28, 2007 6:17 pm Předmět: |
|
|
Jojojooo, je to vidět moc pěkně. Tak to teda čumím ...
Já mám teda rok 65 s prolisem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: po květen 28, 2007 7:15 pm Předmět: |
|
|
Tak to vypadá,že asi vyberu to lepší z těch dvou a budu dělat,že je to origo _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po květen 28, 2007 7:18 pm Předmět: |
|
|
Já si taky myslim, že každej ví prd _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
dvk
Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
|
Zaslal: po květen 28, 2007 7:20 pm Předmět: |
|
|
Tak tak ... osobně bych teda bral bez prolisu. Jednak podle všeho je to starší verze a taky se mi víc líbí.
Mimochodem - ta šedá krasavice je exportní s pravostranným řízením. Žeby ty jiné dvířka souvisely s tím ? (protože podle vyfocených papírů je to auto taky rok 65) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po květen 28, 2007 7:42 pm Předmět: |
|
|
Koukal jsem do archivu a nevim. Model 66 je určitě bez prolisu, 69 s prolisem. Do 67 bych dal asi bez _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: po květen 28, 2007 8:08 pm Předmět: |
|
|
Burák napsal: | Koukal jsem do archivu a nevim. Model 66 je určitě bez prolisu, 69 s prolisem. Do 67 bych dal asi bez |
Asi to tak udělám.Díky všem moc _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|