Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

E 85
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 11:03 pm    Předmět: Citovat

Ty woe tak to byla nějaká hustá instalace...
Jinak já to mám tak, že v případě úniku LPG to vypne z nádrže, nejdřív elektricky a v případě že to selže tak mechanicky ( laicky řečeno ). Je tam natlakováno tak, aby to přetlačilo turbo, takže v reduktoru je 1,5 - 1,8 bar, ale to už je dáno systémem - sekvenční vstřik.
Nakonec kdyby to chytlo, tak to zpětnej ventil zavře celý nehledě na nic a akorát v případě překročení tlaku v nádrži, tuším přes 80 bar to začne odpouštět, aby to shořelo, ale nikdy to nevybouchne. ( předpokládám platnou revizi nádrže a pak i celého systému + nepotkání nějaké vady materiálu ).
Můj toroid = 500 - 550km při spotřebě 10 - 11 LPG, v kufru samozřejmě nezavazí. Kdybych kupoval další obdobné auto, nechám si to předělat zas a nejsem vůbec proti tomu, ale je pravda, že tam u těhle systémů hodně záleží, aby to nemontovalo prase.
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Mirek 6



Založen: 8.12.2008
Příspěvky: 103
Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka

PříspěvekZaslal: út březen 22, 2011 7:50 pm    Předmět: Citovat

Na plyn mam ujeto tak 140 000 km k naproste spokojenosti. To, že to na plyn jede hůř sou pěkný pindy - tedy pokud je vše uděláno pořádně (a tady leží zakopanej pes - drtivá většina plynařů jsou neskutečný Pindour )
Měřili jsme na brzdě poslední Clio 1,2 a rozdíl byl 1 kůň - což může být klidně jen nepřesnost měření. Svoje auto jsem sice nezměřil, bo nezbyl čas, ale subjektivně mi to jede líp na plyn než na benzín, ale to bude souviset s použitým nastavením LPG, kdy jsem si po zkušenostech s plynaři radší koupil kábl a nastavil si to sám. Jen ta nádrž (resp. rezervo v kufru), ta je tak dvakrát do roka vopruz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 366
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: út březen 22, 2011 8:02 pm    Předmět: Citovat

No já měl gas v T613 (je to 15 let zpět a asi je LPG zařízení dnes promakanější)ale zimní starty děs běs,jak se ale voteplilo jezdil sem jak Rotšild,spotřeba stejná jak na benzín,maximálka o 20 km/h nižší.ALE ta bezpečnost,asi to bylo spíš fušerskou prací toho kdo to tam instaloval,ale ukvrdlala se mi přívodní trubka do směšovače či jak se ta placatá věc nazývá a nějakej pojišťovací ventil asi nebyl ánébó nepojišťoval tak jsem čekal u lesíčka v bezpečné vzdálenosti mobilu nemaje,až se sviňa vysyčí.No a od tý doby plyn do auta EE! Wink
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirek 6



Založen: 8.12.2008
Příspěvky: 103
Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka

PříspěvekZaslal: út březen 22, 2011 10:08 pm    Předmět: Citovat

...zimní starty....studenej start na LPG by hlavně neměl připadat v úvahu, dokud se motor (a tím i LPG v reduktoru) neohřeje, má to běžet na benzín. Že je skutečnost jiná už je o čuňáctví uživatelů (ale abych byl poctivej, taky jsem to tlouk a ani v teplotách kolem 20ti pod nulou nebyl problém)

Ono taky jestli jsi jezdil v T613 M8AD, tak to v zimně stejně startovat nemohlo :d
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš



Založen: 25.12.2008
Příspěvky: 101
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: st březen 23, 2011 10:35 pm    Předmět: Citovat

Problém je hlavně v tom, že bezmála půltunový motor v T613 se v zimě běžnou jízdou ohřeje na provozní teplotu až po takových 25-30 km... Laughing
_________________
Škoda 1203 ROL, 1972
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com