Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

E 85
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Terablick



Založen: 16.12.2010
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 12:26 pm    Předmět: Citovat

A ty jezdíš s 1203 pokaždý k jiný pumpě, nebo převážně tankuješ u jedný? Já teda tankuju pořád u stejný, a pokud pojedu někam dál (což u 1203 asi moc nehrozí), prostě si vezmu kanistr Wink. Ale přímo pro použití ve 1203 se to asi nevyplatí řešit - kdo jezdí dneska denně se 1203 Wink. Na to, abych s tím najel třeba 1000km za rok nebudu vůbec nějaký jiný palivo řešit Wink. Tohle má cenu řešit, pokud s tím autem jezdím denně, nebo skoro denně Wink.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 12:38 pm    Předmět: Citovat

No výlety jen na jednu nádrž vlastně pořádám velmi zřídka. Ale jak píšeš, na tech mých 2000 km/rok se tím nehodlám unavovat, když N95 je všude.
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 2:52 pm    Předmět: Citovat

No a vzhledem k výkonu trosek je každá kobyla velmi potřebná, takže ten etanol je pak jen k zlosti. Je to takový svinstvo, K zblití K zblití že i Warťas to nechce! A ten jezdí na cokoliv Nalitej .
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 4:14 pm    Předmět: Citovat

jezdím denně ale předělávat to nebudu , jak jsem vyzkoušel tak jsem popsal

jim tam vyšla úspora na palivo 12% při rozdílu cen 9kč
a my tu máme rozdíl cen 6kč

koníky to přidá ale jen v točkách
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Terablick



Založen: 16.12.2010
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 8:26 pm    Předmět: Citovat

Jo, těch 12% je reálná hodnota. Při kvalitní úpravě (seřízení) i 20%, ale o moc víc to nebude tak jako tak... Jde o to, jestli to za to stojí nebo ne. Lidi investujou desetitisíce do přestaveb na LPG, a tohle nestojí prakticky nic Wink. Navíc na LPG to jede hůř než na benzín, na E85 líp (při správném nastavení).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 8:36 pm    Předmět: Citovat

Ja bych si dovolil nesouhlasit s tim, ze na LPG to jede hur, jak na benzin, ja mam opacnou zkusenost - na plyn to lip startuje (i pri -10), lepsi prubeh momentu a plynulost pri zvysovani votacek z volnobehu a co se max vykonu tejce je to nastejno. Motor mam klasickou 1500ccm.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 8:40 pm    Předmět: Citovat

LPG mi nesmí do okruhu 100 m kol domu. Před měsícem mi tu málem vybouchnul kamaráduv Lexus Confused
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 8:55 pm    Předmět: Citovat

To by me zajimalo jak muze mit nekdo potrebu prestavovat Lexuse na LPG.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 8:59 pm    Předmět: Citovat

3,5l Von ho tle koupil. LPG nebrat.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 9:44 pm    Předmět: Citovat

LPG jednoznačně brát, mám v S60 2.4 turbo a jenom nejlepší zkušenost, to samé v Rapidu co jsem měl, pohoda.
A že by někdo někde vybouchnul? Ale to snad ne...to už je moc velká pohádka. ( když vynecháme samo domo úpravy do 120, kdy se od bomby na vařič natáhla trubka a roztloukla se do karbecu s tím, že bylo třeba vypnout benzín, zapnout plyn a zároveň udržovat konstantní obrátky motoru )
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 9:45 pm    Předmět: Citovat

A jinak kdo má potřebu přestavovat Lexuse? Co se na tom mění? Ono je to něco špatného? Auto tím spíše zhodnotí, když nic tak jezdí za polovic a pak ho třeba ještě obstojně prodá. Nevidím na tom nic zlého.
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 9:53 pm    Předmět: Citovat

Já měl plyn (teda pokavad nevezu Jamona) jen v jednem autě, když jsem měl chvílu chrajzlera 180. Bylo to krz leto, takže startování nemůžu říct, ale jinak subjektivně jsem poznal na co to jede jen podle přepínače. Je fakt že asi u tletěch "vyšších" obsahů to není až tak kritický. Mě osobně by na plynu štval spíš ten bojler v kufru. Jak Arni s CXem kombíkem. Jasně, dělaj se toroidy, ale to zas abys tankoval co stopadesát kilců.

Prd tomu rozumím a stejnak sou to takový akademický debaty, ale osobně si myslím, že nezáleží až tak na tom CO teče, ale KAM to teče. U malejch motorů vyhnanejch otáčkama a kompresním poměrem je to asi důležitý. Ale starý velký motory s malou kompresí skousnou všechno. Jak třeba debilní piáno - byť je psaný v techničáku jako palivo NM, přinde mi, že kdybych tam nalil ViPower Diesel, nebo kravský chcánky míchaný s Ambrosiusem Gold, tak to pojede furt naprosto stejně (zpuchle).

Stejně to časem bude všude, tak co. Jak E10 u germánů. Řvou a stejnak nenadělaj nic.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 10:09 pm    Předmět: Citovat

No nevim, nastartoval jsem to na plyn, bo benzin došel. Za chvíli to chcíplo a začlo syčet. A fakt jsem nevěděl, zda volat hasiče, bo plynaře. Asi to by nějakej přetlak, ale smrdělo to fakt hodně a 5 min intenzivně syčelo. Bylo to na dvoře, bejt to v garáži, tak si dovedu představit, že už to mohlo bejt v koncentraci, která by bouchla, LPG never. Za tle nervy to nestojí
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 10:32 pm    Předmět: Citovat

U karburatorovy prestavby je reduktor, kterej snizuje tlak na mensi nez je atmosferickej, tudiz si ho ten motor musi vycucnout, takze kdyz vypadne hadice, tak ten plyn nemuze utikat. Dokonce kdyz se vynda vzduchovej filtr, tak ten podtlak nad karbecem klesne natolik, ze to na plyn vubec nejede. Mezi nadrzi a reduktorem je kovova trubka, u ktery nehrozi ze by prdla. Me naopak jednou horelo auto, kdyz mi prdla benzinova hadice ke karburatoru a benzin si caknul na rozdelovac, takze si nevyberes. daleko vic nebezpecny je podle me rodinka jedouci na dovolenou a kufru mezi zavazadlama se jim povaluje plynovej varic. Jinak to co se stalo tobe by me taky asi dost vylekalo - hold primy vstrikovani plynu, tam asi zadnej podtlak nebude.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 10:36 pm    Předmět: Citovat

Jj, jako já nezmatkuju, ale tle fakt nebyla prdel, poměrně svižně jsem lítal kolem a hledal, kde by to mělo nějakej ventil
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com