Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Otryskování jednokomorového karburátoru
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: st leden 05, 2011 9:54 am    Předmět: Citovat

Není to ZIL ale naftovej URAL, tedy přesněji ta fréza se jmenuje URAL D-902.

Ale to už jsme silně OT a myslí že Krutovládce to tu brzo utne. Je zajímavý kam až se dá dostat od trysek jednokomoráku Rolling Eyes
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st leden 05, 2011 10:06 am    Předmět: Citovat

Já vás asi taky trysknu! Evil or Very Mad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Terablick



Založen: 16.12.2010
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: st leden 05, 2011 6:56 pm    Předmět: Citovat

Ale já přece psal, že to neni konečný řešení, ale dočasná mezifáze, než dostavím pořádnej traktor (myslím že podstatně lepší než obyčejnej starej Zetor Wink ), kterej to prohrábne na 2x (a bude k němu i fréza), bude jezdit na naftu a s poloviční spotřebou Wink.

Zetor si nekoupím proto, že nekradu (nemám zbytečných 50-80 tisíc), a proto, že je pro mě zbytečnej. Stavím si solidní stroj s trvalým pohonem všech kol, hydropojezdem, řízením obou náprav v několika různých režimech atd Wink. Motor bude 1,9D Peugeot, kterej v autě jezdí za 5L Wink. Až bude mít trochu nějaký obrysy, založím o něm webovou stránku a dám sem odkaz Wink. Ale asi to potrvá... je to celkem náročnej projekt a nemám moc "volnýho" času... Sad

Jinak si myslím, že diskuse o motoru je pořád diskuse o motoru, ať už pohání cokoliv Wink. To, že se někdo zeptal v čem běhá a jak to vypadá, to je jiná věc Wink. Mě šlo jen o spotřebu (karburátor, trysky a seřízení) motoru TAZ 1500 Wink.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: st leden 05, 2011 8:22 pm    Předmět: Citovat

Ovšem na tu spotřebu P 1.9 v traktoru su zvědavej. Jak jsem říkal, je to úplně něco jinýho a nedá se to mezi sebou převádět. To že v autě žere 5 litrů na sto, neznamená, že bude v traktoře žrát půl litru na hodinu. Já se vsadím, že tam právě bude měrná spotřeba naopak vyšší (vztaženo na l/100 km). Nicméně oproti motoru TAZ rozhodně úspornější o dost bude.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Terablick



Založen: 16.12.2010
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: st leden 05, 2011 11:16 pm    Předmět: Citovat

Na 100km určitě vyšší bude, a asi o dost, jenže u traktoru se neměří spotřeba na ujetý km, ale na motohodiny.. a tam by měla bejt nižší nebo +/- stejná jako v autě Wink. Auto za hodinu ujede třeba těch 100km, traktor třeba taky někdy jen 5 nebo i míň... Ale jde o to, kolik sežere na hodinu provozu Wink. A rozhodně to bude mnohem míň než u motoru z TAZu a o to jde především Wink.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: čt leden 06, 2011 2:20 am    Předmět: Citovat

a nebo tak.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 10:03 am    Předmět: Citovat

Ak sa rieši hospodárnosť, treba si uvedomiť, že každý stroj pracuje hospodárnejšie, ak je viac vyťažený. Teda pri stavbe traktora, ktorý má byť v prvom rade úsporný je silný prevod kravina.
Aj diesel má v aute o dosť dlhší stály prevod - lebo je silný. Ak by ten prevod dlhší nemal, moc by neušetril Idea
Podobne motor 1500 ako motor s dlhým zdvihom má relatívne veľký Mk už v nízkych otáčkach. Avšak ak sa to urobí príliž do sily, tak to stratí na význame. Rozhodne skôr ako s pretryskovaním karburátora, či výmenou motora má zmysel sa zaobarať s prevodmi, aby boli úmerné zaťaženiu a krútiacemu momentu motora.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Terablick



Založen: 16.12.2010
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 10:31 pm    Předmět: Citovat

U traktoru je zpřevodování zásadní záležitost Wink. Jednak potřebuje dost síly pro práci, a jednak dostatečně pomalu jezdit. Mě tohle zpřevodování vyhovuje. Na dvojku jezdím s radlicí atd, když potřebuju jet pomalu tak na jedničku, a naopak na čtyřku už je to až moc rychlé na tak malej stroj... Když by to mělo rychlejší převody, jezdil bych prakticky pořád na jedničku, sem tam na dvojku Wink.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martinn1



Založen: 12.8.2013
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: po září 23, 2013 11:14 pm    Předmět: Citovat

to zas ja mam malotraktor s 1203 s jednokomorovym karburatorom,prevodovka je asi original to neviem ,ale sprevodovane je to do sily takze na 4 prevodovom stupni tak max 15-18km/hod (odhadom) Very Happy spotreba ma az tak netrapi v sobotu som zatazil za 4,5hodiny s obcasnymy prestavkami (rozisiel sa nap vyoravac,slabo dotiahnute skrutky),spapal asi 11 litrov benzinu.
_________________
Samouk z kazdeho kusok ,malotraktor motor 1203,postupne na nom menin veci aby slapal este par rokov Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com