Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

TAZ 1900 D 1998
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Představení pilotů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: po leden 03, 2011 12:34 pm    Předmět: Citovat

Ta kastle je z roku 1966 a tomu také odpovídá.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po leden 03, 2011 12:39 pm    Předmět: Citovat

Právě, hlavní snaha měla bejt o zlepšení kastle a ne navěšení na to kdejaký kokotiny
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: po leden 03, 2011 12:56 pm    Předmět: Citovat

Tak vono jako každá kastle se trochu zkroutí a přestanou jí dovírat dveře, když do ní zezadu někdo nakouří... Twisted Evil

No jo, dyť už mlčím.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po leden 03, 2011 1:12 pm    Předmět: Citovat

to taky, ale tle s bohužel stává i před.

A vubec, netetej, vidim, že máš zamálo i odpovědět na mail
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Mykesh
adept na RCG


Založen: 13.7.2007
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha/Teplice

PříspěvekZaslal: po leden 03, 2011 2:20 pm    Předmět: Citovat

No prototypu s jinou karoserii bylo taky mraky, zel bohu vsichni vime jak to cely dopadlo, ale i tak si myslim, ze jsme tady celkem dost OT
_________________
"Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger
JurajD



Založen: 1.1.2011
Příspěvky: 10
Bydliště: SVK-NM

PříspěvekZaslal: po leden 03, 2011 6:26 pm    Předmět: Citovat

pozeram,ze sa to tu celkom rozdebatovalao a dostavam sa aj k obrazkom,ktore som nikdy nevidel, tak sme lo pokracujte Smile
este by ma potesilo vidiet to video z rusenia fabriky v TAZ TT Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: po leden 03, 2011 6:30 pm    Předmět: Citovat

Video je moc velký, nesestříhaný, blbě natočený, nic na něm není vidět a není zatím vhodná konstalace hvězd ho publikovat. Ale dočkáš se.

Pokud chceš vidět jiné prototypy tak jsou v Technickém muzeu v Bratislavě nebo kde...
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 9:46 am    Předmět: Citovat

Zdravím nového kolegu. Konečne sem prišiel i závan nafty Wink Presne takýto valník 1,9D parkoval pred našim blokom. Akurát bol svetlejší. Už ho nevidno, predali ho niekam na východ. V Košiciach jazdilo asi 20 naftových montážnych vozov. Mali ich elektrárne. Rovnako sú už všetky rozpredané. Vodiči si ich pochvaľovali.
To J. Karel a Mykesh. Nechápem na čo odmňa ťaháte informácie a obrázky, keď to potom aj tak všetko podávate úplne inak. Keď máte hosipu, tak si to zapisujte Cool
Burák má s pevnosťou karosérie pravdu - to je známa skutočnosť. Avšak asi si veľmi jednoducho predstavuje nejakú jej prestavbu či spevnenie. Na to treba hromadu peňazí - desiatky miliónov. To znamená, že ak bolo vozidlo v rozpore s vyhláškou, smernicami, nariadeniami atď. tak sa to riešilo tak, aby to bolo dostupné a hlavne predajné za normálnu cenu. Viď. nárazníky. Tam nešlo o žiaden facelift, ale o to, že vozidlá už nespĺňali špecifikácie ohľadne deformačných zón - neboli schopné prejsť sprísnenými bariérovými testami. Práve preto, aby sa odstránila výnimka sa pripravili nové nárazníky (resp. tie výztuhy pod nimi - ktoré ste odkryli u Jirouša o jeho studňu). Písal som to tu už niekoľko krát, ale zrejme zbytočne...
Rovnako zadné združené svetlá Sirius sa použili z dôvodu nevyhovujúcich svetiel pôvodných, s ktorými boli navyše v danej dobe i problémy s dodávkami (niekto tú prevádzku odkúpil od Autopalu a začal "podnikať"). Zdrušené svetlá z Felicie Pick up sa použili na niekoľkých prototypoch (hlavne na sanitách pre Irak), avšak bol tam tiež nejaký problém pri homologizácii - práve preto sa následne pripravili síriusy s tým, že sa aj tak pripravovala kompletná rekonštrukcia zadnej časti vozidla vrátane dverí, svetiel a nárazníka. Čiže toto malo byť nejaké prechodné štádium.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 4:44 pm    Předmět: Citovat

Já nejserm blbej. Upravy kastle moc nepřinesou. Muselo by se to předelat celý. Ale kterej magor by to dělal?
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 4:48 pm    Předmět: Citovat

Keďže mi tu nejak nejde citácia, tak to urobím takto:
Burák napsal:
Právě, hlavní snaha měla bejt o zlepšení kastle a ne navěšení na to kdejaký kokotiny
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 4:50 pm    Předmět: Citovat

No jasně, ale myslel jsem ji přepracovat komplet
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 4:58 pm    Předmět: Citovat

Buráku, veď je to nezmysel. Sám vravíš, že "z hovna bič neupleteš".
A úplne nová karoséria by vyšla na úplne iné peniaze - to sám ako strojár musíš dobre vedieť a nebudem sa zdržiavať opisom TPV atď... Ak chceli v danej dobe vyrábať homologované autá bez výnimiek z vyhlášok, smerníc, tak museli odstrániť to, čo sa do sporu s danými nariadeniami dostávalo. V tomto prípade nárazníky (asi tie si mal namysli, keď si písal o "kokotinách;o), resp. deformačné zóny, zadné svetlá atď.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 5:10 pm    Předmět: Citovat

Ale, vždyt já mluvim hypoteticky.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 5:13 pm    Předmět: Citovat

OK Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JurajD



Založen: 1.1.2011
Příspěvky: 10
Bydliště: SVK-NM

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 8:10 pm    Předmět: Citovat

posim napsal:
Zdravím nového kolegu. Konečne sem prišiel i závan nafty Wink Presne takýto valník 1,9D parkoval pred našim blokom. Akurát bol svetlejší. Už ho nevidno, predali ho niekam na východ. V Košiciach jazdilo asi 20 naftových montážnych vozov. Mali ich elektrárne. Rovnako sú už všetky rozpredané. Vodiči si ich pochvaľovali.


dakujem za privitanie...ten moj bol povodne tiez svetlejsi,interier je ladeny v povodnej "modrozelenkavej" farbe...niekto sa pohral...taktiez ma zalaminatovane otvory pre hmlovky,povodne tam boli,drziaky zostali za tym...ja si pochvalujem tiez,ta spotreba je uzasna...a aj plnu betonovych tvarnic,ako je vidiet na tej jednej fotke som ju rozpalil na stovku po ceste z jej rodiska v TT Laughing ..az som sa bal...
objavuju sa v inzeratoch sporadicky..kupil som ju v Ziline, tam patrila nejakej stavebnej firme..na korbe bola privarena lavicka na sedenie....ram plachty je tiez napevno, ziadny hrkot...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Představení pilotů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com