Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Otryskování jednokomorového karburátoru
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1925
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: po leden 03, 2011 10:44 pm    Předmět: Citovat

a nebo pár volů. Ale mě, Buráka ani Pipose ne. Spotřeba krutá a do tahu taky moc nejsme... Shocked

Ale abych jen blbě nekecal, jestli se rozhodneš s tým teda nák laborovat a budeš potřebovat něco konkrétního, tak náký trysky a podobný pičičilinky určitě vymutám ze starejch karbeců - takovýho zmormenýho karburátořího boru a harampadu tady mám plnou krabicu.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.


Naposledy upravil LeDocteur dne út leden 04, 2011 8:10 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1231
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: po leden 03, 2011 11:58 pm    Předmět: Citovat

Párem silných volů tažen,
brázdou pluh jede vpřed,
Družstevnice jezdí TAZem,
s ešusy oráčům pro oběd.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1448

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 6:56 am    Předmět: Citovat

Burák napsal:
Nebo si koupit normální trakturek, co je na to dělanej a neřešit


no třeba jako mám já
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Terablick



Založen: 16.12.2010
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 1:34 pm    Předmět: Citovat

Díky všem za rady, názory i za nabídku trysek (to se uvidí, jestli se do toho pustím Confused ).

Pokud jde o ten traktůrek co je "na to dělanej" tak to je právě tenhle Wink. Nebo si mám pod tím pojmem představit nějakej tovární? Nějak nechápu na co by měl bejt dělanej. Já ho koupil (a jinej stavím) na to, abych s ním hrnul sníh atd... Stál relativně málo, práci udělá, má stálej pohon všech kol (je to kloubák), je solidně obratnej, uveze i zvedne v ramenech co potřebuju... Tak v čem je teda jinej než ten co je "na to dělanej"? Jasně, že si můžu jít koupit nějakou Kubotu nebo třeba MT8, ale to je minimálně 70 000,- kč. Já ho koupil za 15 i s příslušenstvím... Než propálím v benzínu ten rozdíl 55 000, to chvíli potrvá Rolling Eyes . Navíc ani ty tovární nejezdí na vodu... Často jsou taky benzínový, a ty dieselový jsou zase dražší...

Já si stavím myslím dost solidní stroj s dieselem, ale než ho dodělám (a protože jsem pečlivej, můžou to bejt i roky), potřebuju s něčím dělat. Ale nechci do toho jen horem dolem lejt benzín Sad .

Jinak jasně, že potřeba výkonu nebude konstantní, ale otáčky více méně jo, a ten odběr výkonu neni díky tomu převodu nijak závratnej. Sníh hrnu asi 150cm širokou radlicí, na dvojku, rychlostí asi tak rychlejší chůze, motor má okolo 1200-1500 otáček a vylezl by i po zdi... Je tam nějakej převod v převodovce, pak 1:4 na kardan a pak ještě diferák. Takže na to hrnutí stačí klidně třeba 10kW výkonu, ale znásobený těma převodama... Vzhledem k malý váze stroje stejně nepřenesu nějaký extra velký výkony na zem.... Začne hrabat na všechny 4 a konec... Na to co potřebuju (a na to, že to je dočasně - než dostavím ten velkej) to bohatě stačí... Stačil by mi i nějakej malej motůrek - třeba i Trabant, ale to si se spotřebou nepomůžu a ještě to je smradlavej uřvanej dvoutakt... Dal bych tam něco moderního , třeba nějakej litr nebo i míň, konstrukčně vyspělejší úspornej motor, nebo třeba nějakou tu naftu, ale proč investovat, když to je dočasnej stroj... Chtěl jsem jen nějak jednoduše a levně snížit spotřebu u toho co tam je.. Ale ukazuje se, že to je prostě zastaralej motor, kterej bude žrát prostě furt Wink. Napadlo mě nabastlit na něj třeba MPi z Felicie, nebo alepoň monovstřik, ale asi by to vyžadovalo spoustu úprav, z MPi by asi nepasovala lišta ke svíčkám a ani sací potrubí se vstřikama, takže to nestojí za to se s tím mordovat... A úspora paliva by asi taky nebyla nijak závratná...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1231
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 1:38 pm    Předmět: Citovat

TAZ1500 se taky vyráběl se vstřikováním Cool

Ale pro tvoje účely opravdu jen dobře seřiď co tam je.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
tomi-h



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 401
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 2:07 pm    Předmět: Citovat

Hlavně tam necpi spartak,oktávku nebo stejšna. Těch je málo do aut, tak proč ho rvát do traktůrku...
_________________
Fotky z akcí a našich aut najdete zde: http://tomih.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
ovocny



Založen: 5.11.2008
Příspěvky: 64
Bydliště: Dálný východ

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 2:33 pm    Předmět: Citovat

Jak jsi sam rikal stavis neco jako nahradu. podle me je rozumejsi sestelovat co tam je a usili a penize ktere by jsi vynalozil na tyhle pokusy vloz do toho noveho. O to driv bude hotovy a problem bude vyresen.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2514
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 2:35 pm    Předmět: Citovat

Mi to třeba taky přijde jako totální kravina. Jak moc s tim děláš, že tě zajímá spotřeba? Esi to máš k podnikání, tak nechápu, proč si něco továrního nekoupíš a pokud to máš k baráku, tak je spotřeba zanedbatelná. Myslim, že řešíš blbosti, resp naprosto zbytečnosti. A dyzel na občasný nastartování a zvlášť v zimě mi taky přijde nesmysl, teda pokud nestojí v teplý garáži
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Terablick



Založen: 16.12.2010
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 3:45 pm    Předmět: Citovat

Žádnýho veterána tam cpát nebudu. Je tam TAZ 1500 a zůstane tam Wink

Na podnikání bych si koupil něco profesionálního. Mám to k baráku, ale běhá několikrát v tejdnu. Ta spotřeba neni úplně mega vysoká, ale zas na druhou stranu to nic nevydělá, jen to stojí peníze (na tom palivu), takže když sežere za den třeba 3 nebo taky 5 litrů benzínu, a hrnu ho tak v průměru 3x tejdně, když sněží hodně tak taky třeba 2x za den, tak to je znát, když to platíš ze svý kapsy. Jen na to abych odhrnul sníh a mohl vyjet s autem na hlavní, která je udržovaná (mám to od baráku do prudkýho dlouhýho svahu, takže buď pokaždý nasazovat řetězy, nebo to prostě odhrnout), tak mě to stojí měsíčně i několik tisíc... Podle toho jak často sníh padá a jak moc ho napadne. A to už znát je... Ten novej stroj bude mít radlici cca 2 metry, takže projedu tam a zpátky a mám hotovo, ale s tímhle jezdím sem a tam třeba 10x, protože mám radlici vzadu, takže hrne jen k jedný straně a musím přejet zas na začátek abych shrnul další pruh. Ta nová bude vepředu a překlápěcí. Naopak kupovat si na to (+ v létě na sekání trávy a na podzim trochu dřeva) tovární traktůrek se mi nevyplatí... Platím to ze svojí kapsy a neživí mě to Confused

Pokud jde o vhodnost dieselu, tak v čem ti přijde horší nastartovat třeba i na půl hodiny provozu diesela, kterej běží studenej jako teplej, místo benzínu, kterej běží na sytič než se trochu zahřeje? Jasně, že na diesela je potřeba lepší baterka a kvalitní nafta nebo přísada, ale jezdí za poloviční spotřebu, má mnohem větší krouťák v nízkých otáčkách atd... Na benzín (kromě traktůrku, sekačky a motorový pily) nejezdím, tak proč nedat naftu i tam Wink... Benzínovej motor je fajn do sportovních nebo závodních aut, ale na běžnej provoz nebo na práci je rozhodně lepší nafta Wink.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1448

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 3:49 pm    Předmět: Citovat

no jestli to nemá přírubu na 1203 a musíš teda nějakou udělat , nebo nějaký jiný spojení motoru s přvodovkou a nechceš do toho moc cpát tak si sežeň nějakou š120 ty mají od narození dá se říct nižší spotřebu stejnej výkon a jenom kousek nižší krouťák
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 3:54 pm    Předmět: Citovat

A vůbec - aspoň nám tren trachtůrek vyfoť, když už je tak internetově slavnej a pošli mi ho na skoda1202(pečenáč)seznam cé zet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1293
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 3:56 pm    Předmět: Citovat

No, já bych tam dal nějakého "řachtala", atmosférickýho "dýzla" třeba 1,3 Uno nebo VW Polo. Je to jednoduchý a přitíží to traktůrek k zemi. A "hluchátka" ssebou. Rolling Eyes
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Terablick



Založen: 16.12.2010
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 4:13 pm    Předmět: Citovat

Já bych tam dal 1,9D Peugeot (hlavně kvůli spotřebě a ceně toho motoru), ale to už je další investice, předělávání atd... To už radši dodělám ten druhej Wink. Traktůrek vyfocenej mám, ale ještě od předchozího majitele - tady:





Aktuální foto kdyžtak udělám snad o víkendu, ale v podstatě jsem na něm vůbec nic nedělal (koupil jsem ho na práci hned, a navíc dočasně, ne na předělávání a upravování - to už můžu rovnou dostavět ten muj Wink ). Neni to ideál ani bůhví jakej krasavec, ale práci udělá. Ten muj snad bude o poznání hezčí a líp udělanej Wink.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomi-h



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 401
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 4:28 pm    Předmět: Citovat

A nebo to odhazuj ručně, to ti vyjde nejlevněji..... Very Happy Laughing
_________________
Fotky z akcí a našich aut najdete zde: http://tomih.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Terablick



Založen: 16.12.2010
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: út leden 04, 2011 8:01 pm    Předmět: Citovat

Jasně... A elektriku bude vyrábět křeček s dynamem a vodu budu nosit od potoka v kýblu . Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com