Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Stříbrný STW
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Tuning
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
bobi-h



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 449
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: čt březen 15, 2007 6:20 pm    Předmět: Citovat

Nuklearti z Dukovan,kdy Vás uvidím v Kaplici.Napište mejl nebo zavolejte asi jsme si vymazali číslo.Jinak zdravím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sinnaka



Založen: 18.3.2007
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st březen 21, 2007 3:52 am    Předmět: . . Koňové, Kilowattové, Slonové . . . a jiná zapřažená ha Citovat

Všechny Vás tady na to fóru zdravím,jako "nováček"!
Původně jsem sice chtěl psát příspěvek do rubriky "Zázrak z Trnavy" ale nějak se mi tam nepodařilo dostat.No ,neva,aspoň tady můžu pochválit ten "Stříbrnej Šíp"-v první chvíli,asi před týdnem jsem taky chtěl trošku zkritizovat ty modrý disky(mě by médily v barvě interiéru...),ale dneska už mi připadaj pohodový.Vůbec nechápu,že se tady,mezi kamarády,může rozpoutat až taková nevraživá diskuze ohledně vzhledu auta!Vždyť ta Stejšina je bomba,jako vlastně každá mašina,kterou někdo vytáhne "z násypky do vysoký pece",věnuje jí hodiny prácea tím ji zachrání.... A že si ji trochu přizpůsobí obrazu svému?No budiž!Každému se líbí něco jiného.
Já mám taky Spartáčka,r.v. 56,vše v orig. stavu,ale bez renovace-nejni čas.Já osobně bych ho teda "netunil",i když vím,co by motor dokázal,kdybych na něj mírně šáhnul...!Ale je mi to líto. Ale tohle "tunění" motorů - vyladění na "nějakých libových sto koníků . . . " a pod. a podobné hlášky,to je vlastně důvod ,proč sem píšu.
Zeptám se vás chlapy narovinu: kdo jste stáli vedle "brzdy" do který byl zapřaženej motor (a nebo ji snad ovládali?),a prožili s ní a sladěním motoru třeba celej den?Já mnohokrát.Nejsem žádne pracovník výzkumáku a pod.,
jen mě asi v 90tým roce naštvalo,kolik stojí hodina na brzdě (a to ještě "válcové") a ještě jsem mohl během času dělat jen velmi omezené zásahy do motoru-max. přetryskovat,ale těžko již vyměnit hlavu,výfukové či ssací potrubí,nebo zkusit jiné palivo.Přesto se mi v Radotíně během hodiny za 480,-Kč podařilo "vyladit W353 na 70Kw - ale všechny úpravy byly dávno předem hotovy-fakt se ladil jen ten karbes.Úpravou elektroniky a natáčení přívěr v závislosti na otáčkách se mi pak již na mém testeru podařilo "nahnat" ještě asi 6Kw-to už bylo neznatelné...
Takže brzdu jsem si postavil svoji,hned jak jsem si na venkově koupil stavení a byl prostor ,kde to dělat.Brzda byla elektrodynamická-z tramwajového motoru,který jsem téměř nový přivezl ze šrotu za směšnou cenu.Kdo nyní
_________________
Sinnaka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sinnaka



Založen: 18.3.2007
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st březen 21, 2007 5:25 am    Předmět: Koníci,Kilowati,sloni... 2) Citovat

promiňte,musím psát per partes - vypadává mi modem,tak to nestihnu vcelku.
Takže,kdo by se mnou chtěl diskutovat na téma přesnosti měření výkonu,otáček,momentu aj. , pomocí elektrického stroje v zátěži-může na mém mailu,ostatní budou věřit,že měření je v odchylce do +/_ 5%,což je dostačující,navíc amatérsky se motor neladí na nějaké konkrétní "číslo" - kilowatty,ale vždy se snažíme úpravami dosáhnout co nejvyššího výkonu ale v rozumném otáčkovém spektru,k prdu nám bude motorek,co bude mít sice výkon 100kw v rozsahu otáček 5.300 - 5.800 ,ale všude jinde bude mít výkon mopedu....(bohužel,dnes se často špičkové - a přehnané výkony motorů udávají právě v těchto "optimálních" otáčkách,ale to je vlastně "rezonance " a optimum všeho (plnění,výfuk,stojaté vlny-vyplachování,silná jiskra,dobré víření směsi,akorát do toho zapadá časování vačky,. . . atd.) , tak takhle si to doma určitě ladit nebudeme.Leda,že by někomu v garáži ležela ladem třebas 10ti kvaltová almara....
Hmmmm , já to vidím,a už dopředu mi to bylo jasný ,že to nebude přízpěvek na 1 stránku,ale spíš na 1/2 knihy,nemůžu tady takhle zbůhdarmazabírat Megabyte prostoru,leda,že by jste se nějak dohodli,že by Vás to všechny zajímalo,tak bych tady mohl napsat takovou rubriku o úpravách motorů,měření,zkoušení aj.-ale to asi na základě Vašeho zájmu,jinak bych tu mařil místo pro jiná témata.
Takže rychle zpátky,k těm dlouhozdvihovým "sráčům" - motorům Škoda 1.200 a 1.500ccm.Takže,u nich je hlavním a v zásadě omezujícím parametrem pro další zvyšování výkonu jejich dlouhý "nadčtvercový" zdvih.Přitom je nasnadě,že motory 1200ccm lze vytočit více,než TAZ 1500.Jde tam o střední pístovou rychlost,která velmi narůstá se zvětšujícím se zdvihem.Při stejných ot/min musí píst dlouhozdvihového motoru urazit mnohem delší dráhu-tím pádem mnohem větší rychlostí,mají-li se točit stejně rychle.Pístovou rychlost nejde zvětšovat do nekonečna - tření,ztráty,dynamické momenty v úvratích.... 20m/s je na takový motor ažž....Rovněž nepříznivě vychází i plocha válce,kterou je nutno chladit-čím míň je toho na motoru potřeba chladit-tím lepší účinnost.
Sice "výkonnej" motor,kterej ale potřebuje "bytelnej" chladič-je vlastně k prdu.Teplo,které vydá palivo,akorát dáme do vzduchu.Dobrej motor moc chladit nepotřebuje,co spálí,to převede na mechanickou energii(to je utopie-ale jsou motory,co se k ní blíží,ty "třílitry"-jako spotřebou 3l/100km),mnohem efektivnější je při potřebě max. výkonu použít "vnitřní chlazení" palivem (totiž velkým přebytkem paliva,jehož odparné teplo způsobí podstatné snížení teploty směsi ve válci,ochladí ventily a má za následek lepší plnění válce-nižší teplota,více směsi se tam vejde),i když toto se dokonale nespálí,ale přesto se podílí na vzrůstu výkonu.Samozřejmě lze toto použít jen krátkodobě a při vysokém výkonu,kdy je vše rozžhaveno,jinak může dojít k zakarbonování svíček,den pístů,i stěn spalovacích prostorů.Mě se to teda nikdy nestalo,ač jezdím na "náhradní" palivo,mnohem méně vznětlivější než benzín,OCT. č 104 , o 1/3 levnější než benzín,výhřevnost mírně nižší,se sklony k čadivosti,a přesto,že mám na karbesu udělanou "forsáž" - když dupnu pedál naplno,tak krom "jiných drobností" se také sepne mikrosolenoid a pustí trystičkou přímo do difuzoru přídavné palivo-v nadměrné dávce-tím můžu lehce vytáhnout prudké kopce bez podřazení a nebo lehce akcelerovat při předjíždění.Při plně otevřené špéře a přebytku paliva dostane motor hned úplně jiný zvuk,i teplota mírně poklesne! při tomto režimu(v délce několika minut) a mám jistotu,že otáčky určitě neklesnou(jasně,že při rozumné zátěži....pokud vím,že mám soupravu s váhou 4.000kg-Dodo+vlek- tak musím dát 4. a taky rychlost bude o cca 25km pomalejší,ale účinek forsáže bude stejný.NO,teď jen informace pro ty , kteří si zejména na tom fóru o Š1203 plácaj plíce....,tím,že tady píšu,že rychlost bude asi o 25km nižší,nemyslím samozřejmě,že se povleču třeba do Votičáku s vlekem šedesátkou.... S těma konkrétníma 4.000kg(souprava) tam běžně jezdím nahoru 80-90km,plná klapka,forsáž.
A to vše se Š1203/TAZ 1500 ,které ve své úpravě říkám důvěrně OCELOT 2000 - má to i na štítku vzadu na dveřích.
Tak,to jsme se tu trochu zamotali....,takže pokud budete mít zájem,dozvědět se něco málo o tom ,jak si aspoň přibližně spočítat "koníky" pod kapotou,nebo jak jich tam případně pár přidat,napište mi,že byste rádi....,a můžem pokračovat.Pokud nechcete,můžete napsat třeba:vyliž si s tím . . . . olejovou vanu!
Všechny Vás zdraví Sinnaka.
_________________
Sinnaka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2516
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st březen 21, 2007 10:42 am    Předmět: Citovat

No já bych jako teda jen rád viděl spotřebu, bo základní je u trosky psaná 14,5. Prosimtě, neřikej, že 8 Laughing
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
HonzaV



Založen: 11.1.2007
Příspěvky: 68
Bydliště: Vrchlabí

PříspěvekZaslal: čt březen 22, 2007 2:19 pm    Předmět: Citovat

Mluvím za sebe, docela by mně to zajímalo včetně spotřeby a pod.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vlada



Založen: 21.12.2006
Příspěvky: 3
Bydliště: Borek nad Labem

PříspěvekZaslal: čt březen 22, 2007 3:28 pm    Předmět: Citovat

sinnaka, nic proti ale ty mas teda dost !! myslim to v dobrem (uprimne), urcite zajimave poznatky , pis dal ale kdyz jsem cetl to o ty brzde sel jsem do kolen.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sinnaka



Založen: 18.3.2007
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá březen 23, 2007 4:31 am    Předmět: koníci,kolowatti,sloni a jiná zapřažená havěť.. Citovat

tak Vás zas všechny zdravím,
ani jsem nečekal ,jaký tady ten můj blábol o motórkách bude mít ohlas...-hlavně na mém mailu...,no,tak tady zas něco napíšu,než mě odsud "vykážou...".
Takže ,spoustě z Vás leží v žaludku ten "tramwajový motor",coby moje brzda.Tak ve zkratce vysvětlení,ať neblokujeme závažnější témata.Takže,"mótorek tramwajóvyj" toť kompaundní elektrický stroj,s nominálním výkonem 40kW,přetížitelný lehce krátkodobě do 150kW.tento stroj je určen zároveň i pro brzdění-reverzní činnost-kdy derivační vinutí statoru je buzeno konstantním napětím a napětí i ndukované v rotoru se zavádí do zátěžového odporníku.Běžná funkce elektrodynamické brzdy u tramwaje.Co čert nechtěl,jmenovité napětí tohoto motoru je právě 300V-,v šalině jsou 4 motory zapojeny serioparalelně. Takže buzení usměrněnou "sítí" 230v se přímo nabízí.Dále byla změřena "brzdová " charakteristika tohoto motoru(na vysvětlenou:tento motor roztáčený silou na hřídeli působí jako generátor,na jehož výstupu je SS napětí),která je přibližně lineární(tzn.že výstupní proud a napětí odpovídají příslušnému brzdovému momentu na hřídeli)až do 80kW.Pak se již začínájí projevovat nelinearity vlivem ohřevu vinutí(zvětšování odporu) a přesycováním magnetického obvodu.Pro oblast výkonů do 100kW jsem si sestavil "korekční tabulku".Měření charakteristiky brzdového motoru jsem prováděl pomocí klasického 3f motoru 120kW,který byl napájen-řízen z moderního frekvenčního měniče,který na dispay on-line zobrazuje veškeré okamžité hodnoty pohonu(otáčky,moment,výkon,účinnost....),a který byl do tramwajového motoru "zapřažen" jako roztáčecí jednotka.Tímto sem si "brzdu" ocejchoval,především si udělal korekční tabulku pro rozsah 80-100kW.Teď možná někoho napadne,proč nebrzdím motory rovnou elektromotorem s frekvenčním měničem a to v brzdovém režimu(to zvládá frekvenčák taktéž-včetně výpisu hodnot brždění),což by mělo velkou výhodu v tom,že bych mohl při použití určitého typu frekv.měniče použít jako zátěž brždění "sítě"(zátěž-ten vlastní odpor,ve kterém se maří vyrobená elektrická energie je totiž dost potíž-uvážíme-li,že výkon se rovná výkonu dvou kotlů pro vytápění slušných vilek....) - no,důvod je prozaický... takový frekvenčák stojí přes 300.tis. Kč,tak jsem využil toho,že jsem ho montoval jedné firmě a když jsem ho měl doma,brzdu jsem si cejchnul.(V dnešní době už verzi zatěžování s frekvenčákem připravuji,v roce 2005 se mi totiž moje brzda-a další moje chytré věci utopily při povodni na Chrudimsku).Další překážkou při použití tramwajového motoru byly jeho pracovní otáčky... běžně se pohybující asi 2 - 3.000 ot/min.Spalovací motory je však třeba měřit i při 5 - 6.000 ot/min.No tak jsem pevnostním epoxydem zalakoval a i zabandážoval na rotoru,co se dalo.... a až to strvrdlo, tak to roztočil... do 6.000 max. ,vše v pohodě vydrželo,víc jsem to nezkoušel,neboť i motory,které připadají v úvahu na testování mají max. tyto otáčky.Tady je důležité poznamenat jednu věc!Některým motorům(většině) se nelíbilo spojení "natvrdo" s dřídelí rotoru,který má hmotnost s příslušenstvím cca 100kG.Spojení bylo sice přez gumovou několikanásobnou spojku z nějakého čerpadla,přesto se motory v určitých otáčkách "štětily"(velmi nepříznivě zvukově projevovaly),zřejmě jim neseděla velká setrvačná hmotnost napevno spojená s klikou.Vyřešila to nakonec nějaká odstředivá spojka z nějakého drtiče pro přenášený výkon asi 300kW,která sice zabrala při roztáčení spalovacím motorem,ale vypnula,když se ubral plyn.Veškeré rázy zmizely,prokluz sepnuté spojky byl při 80kW a 4.000ot/min naměřen "0" ot-takže v pohodě,žádná další korekce se nemusela zavádět.
Tak,toto je stručný popis mého démonického stroje.Na vlastním měření(nebo spíše testování),pak již nic není....Zkoušený motor se nasadí do držáku(nemám-li ještě na tento typ,tak se svaří),nasadí se unášeč(není-li na tento typ,nechá se vysoustružit),na unášeč 1.díl spojky,tak nějak lehce se to ustálí do souososti,poutahuje,na motoru se vše zapojí-v testeru si motor startuje svým starterem,nabíjí si baterii,připojí se hadice chlazení-chladič (sahara)je na testeru ale čerpadlo si žene motor sám,připojí se kovovou hadicí výfuk(univerzal.provedení-kdo si myslí,že vejfuk nažene 1/2výkonu u těhle normálních motorků,o kterých je řeč,tak je na omylu-mnohé "tuningové"výfuky sice dělají pěkný zvuk,ale koníky mohou i UBRAT!), - a může se startovat.
Jo,tak mě zas vypad modem pardón.....
_________________
Sinnaka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sinnaka



Založen: 18.3.2007
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá březen 23, 2007 6:11 am    Předmět: koníci,kilowati,slonové a jiná zapřažená havěť.... Citovat

Milí a vážení,tak opět mi vypad modem,ale bůh dal,abych se sem znovu npřipojil a napsaný příspěvek se sem dostal-to se na mnoha fórách nestává,vše se zruší,a člověk musí psát znova-no,to je mrtvice! Takže tady OK!
No,dostal jsem mnoho otázek-mailů, nejen od pana ct.moderátora Buráka alias Simca....-uctivě zdravím - , "kolik to žere" ???? No,nerad začínám takhle odprostředka,když o tom motoru vlastně nic nevíte , ale vzhledem k tomu,že jsem touto otázkou zavalen,dobrá,odpovím. - Já nevím!!! Přesně,teda jako.samozřejmě,že na testeru jsem schopen změřit spotřebu g/kWh/h - čili vůbec základní spotřebu,průtokoměr tam mám docela dobrej,ale nikdy mě to nenapadlo.... Myslím,že když se "tuní" motor,na tu spotřebu se zas až tak nekouká,myslím,že se to tam pouští (palivo) do tý doby,než se to začne utápět,výkon jde dolů a z vejfuku lítaj jen černý saze.Nebo jsme snad na nějakým EKO webu?! Né,sranda,jasně,před asi 20 lety jsem se zabýval spotřebou u mojeho Spartáčka Š440,který jsem používal denně do práce a vůbec jako moje jediné vozidlo s ročním průběhem cca 20.tis. km.Vzhledem k tomu,že si můj otec pravidelně! zapisoval ujeté km a každé tankování v průběhu minulých 25let,lehce jsem si spočítal,že spotřeba činila 6.7 L/100km(na pedálu plynu byla na 60km/h úplně "vyšlapaná" zarážka-víc se u nás nejezdilo....).Když jsem pak viděl prolínavší víčko karbesu,měl jsem možnost zabrousit ventily,které v r.59 spálil strýc do kopce na 2.,a do emulzní trubice jsem mohl vyvrtat spoustu mikroskopických dírek,místo těch co tam byly,a vše jsem to dal nějak dokupy-no,jo,to jsem byl tenkrát mladej kluk poblázněj dechovkou-a hned na to jsem jel za svou láskou na lyžák do Tater,a když jsem přijel zpátky (vše jsem si zapisoval,po vzoru fotra....),vypočetl jsem spotřebu 5.6L/10km.A to jsem to chvílema "pálil" i 100km/h.No,on je ten Spartáček malej objem,dlouhej zdvih - "na Smíchově dám čtyřku a teprve v kopci z Annína do Kašperek ji nudně přeřadím...",tak pokud v tom člověk nezávodí,tak aj za 5.0 L/100km jsem zajel-jo,s 50let starým motorem!
No,ale ta "TAZka",co Vás tady tak zajímá,no to je jiná,to je "závoďák",kde se na papání tolik nekouká.A nikdy nikdo to záměrně neměřil.Je třeba si taky uvědomit,že motor jezdí na ůplně jiné palivo(žádný techničák,plyn,apod),které je mnohem levnější než benzín;jsou s ním určité problémy,ale nechá se to řešit.
Takže pro nedočkavce... odhadem(podle spotřebovaného množství za měsíc,120L paliva vozím stále ssebou) pokud jezdím sólo známé trasy(na chalupu a zpět) průměrnou cest .rychl. 120km/h,s tím,že pokud na kolínský potkám kretény,tak to držím celou trasu 150km/h(ale bez forsáže),tak to jede asi za 10l.Pod 10l to nejede nikdy,teda aspoň z mýma nohama.Moje bejvalka dovedla s naším autobusem (Neretvou) jet za 10L nafty /100km,přitom já jsem pořád řval,že je to sráč,kterej jezdí za 20!POkud táhnu nějakej náklad a souprava s vlekem má často i 4.000kg a jedu v noci a nikdo se mi nemotá před auťákem,tak jedu za 12L.Pokud s tím samým jedu v podvečer a serou mě buránci(kór v pátek!) a často používám forsáž,jedu za 14L.Víc to nemůže ani teoreticky sežrat,při nastavení a tryskování,co tam mám.Strop je asi 15l/100km,ale to jsem jako průměr nikdy nedosáhl,špičkově určitě(při forsáži a 3.500ot/min by měla být okamžitá spotřeba kolem 18L/100km - po přepočtení) to sežere víc.Ale to je u "tuningovýho" motoru přeci jedno,tam jde o to,aby to jelo,jako dělo.... Regulérním a velice seriózním parametrem byla celková spotřeba za naší dovolenou na Slovensku v roce 2005.Když jsem vyjížděl z Chrudimska,měl jsem ve voze 160L paliva(kanystry+nádrž).Jeli jsme v létě,ale zároveň nám i sněžilo,takže vejvyšší místa Tater jsem projížděl v hlubokém "mínusu" i hlubokých závějích,v nížinách jsme naopak zažívali tropická vedra.Když jsme
vyjížděli,byla okamžitá hmotnost vozu i s námi 2150kg.Jezdili jsme "různě",hned od 1. vjezdu na slováč,kde mě v 6.00h(v čase,kdy mám normálně půlnoc...)na povážské cestě všichni tak nasrali,že jsem jel celou cestu v "levym" asi 150durch,vesnice jsem nějak nevnímal-spal jsem)a zastavil jsem se až na prvních semaforech v Liptovskym Mikuláši...
Projeli jsme celé Vysoké Tatry,někdy jsem si vychutnával krásy přírody,někdy ty pošetilce,kteří se mě snažili dohnat s kde jakýma udejchanýma "sazema" - ach ti čobolové,jak oni tam nemají ty TAZky rádi a jak rád já jim natrh prdel!Taky co "terénů" jsme se tam najezdili,všude možně,když jsme hledali nocleh-teda místečko k zaparkování a přespání.Na různá vyvýšená pole a do roklí jsme jezdili spát,neboť sice podél hlavní silnice vjezdů na mýtinky a paloučky tisíce ale všude obrovská cedule:zákaz vjezdu,pod pokutou,pod zabitím atd.!Všude jen pro TANAP.Stovky kilometrů jsme najezdili při hledání noclehu.....!než jsem se jednou nasral a dotoho zákazu vjel....A co že to nevidím,po pár desítkách metrů v lese spousty přepychových chat,u každé 2-5 přepychových aut,ohně jak svině,mejdany řev a dávení opilců!A tak to bylo za každou značkou.Jaj,dobre to tam majů zařízené!No,tak pak jsme spávali vždy u těch chatek.Ale spali jsme ve voze a topili bufíkem na palivo z nádrže-i si na něm grilovali buřty,když nebylo venku dříví...,sice šel vždy tak 4hod za noc , no ale sežral taky něco.
Takže shrnuto,najeli jsme na Slováči celkem 1500km (až do místa ,od kud jsme vyjížděli),různým "stylem" jízdy,topili jsme 10 nocí na to palivo a v cíli nám zbyly asi 3 litry paliva v bandě.Takže na 1.500km to sežralo 157Litrů paliva.Což v podstatě potvrdilo můj předběžný propočet,a to jsem před odjezdem nepočítal s tím,že tam budeme v létě topit.Ale prostě průměr je 10L/100km,což je v podstatě hodnota,která mě doprovází u všech mých aut,co jsem kdy měl(krom Spartáčka.)
Tak se zatím mějte moc prima,pěkně tuňte!,a zas někdy na slovíčko.
Zdraví Sinnaka.
_________________
Sinnaka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
9Tr



Založen: 21.12.2006
Příspěvky: 76
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: pá březen 23, 2007 6:15 am    Předmět: Citovat

a co použít volnoběžku z traboše? Ta by to technicky vzato zvládala to rozpojování:-)
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš, s ňákým anarchistickým bohémem, rudým bolševickým nokem!
Сегодня, завтра, Шкода.Tatra-lid, Škoda-lidi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1294
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá březen 23, 2007 9:04 am    Předmět: Citovat

Volnoběžka z Traboše byla jen na čtyřce, ale hlavně byla konstruovaná na motor do 20kW a wartburgácká na 37kW. Tady se počítá s laděním do "100 kW". To se našich motorů samozřejmě netýká.
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2516
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: pá březen 23, 2007 9:48 am    Předmět: Citovat

No tak ano, samozřejmě, že se na spotřebu nekouká, ale pokud by to auto žralo 25l/100, tak je to celkem k ničemu, že
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
9Tr



Založen: 21.12.2006
Příspěvky: 76
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: pá březen 23, 2007 8:49 pm    Předmět: Citovat

a tak jako, třeba by to zkousla Cool
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš, s ňákým anarchistickým bohémem, rudým bolševickým nokem!
Сегодня, завтра, Шкода.Tatra-lid, Škoda-lidi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HonzaV



Založen: 11.1.2007
Příspěvky: 68
Bydliště: Vrchlabí

PříspěvekZaslal: po březen 26, 2007 8:45 am    Předmět: Podvozek Citovat

Rychlosti značně přesahující povolené nekomentuji, vzhledem k deformačním zónám celkem odvaz, ale co povozek, ten snad není standard, nebo jak se TAZ nechá při této rychlosti udržet na silnici?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 356
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: čt duben 05, 2007 7:26 pm    Předmět: Citovat

když už plkáme o tunění tak motory z našich verglů, ale asi nejvíc tuněj lidi od požárního sportu koukám na objem 1920 na http://www.x-flame.cz/www3/obchod/index.php?k=6 Shocked Idea
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2377
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt duben 05, 2007 8:21 pm    Předmět: Citovat

Cha - tle dvolulitr nacpat do stejšna, tak ujede tak 10 kiláků, než by to šlo do kopru Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Strana 6 z 8

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com