Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Přehřívání benzínové pumpy

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Přehřívá se vám benzínová pumpa tak, že se benzín vypaří a uato přestane jet???
Ano, často.
15%
 15%  [ 3 ]
Občas.
20%
 20%  [ 4 ]
Vůbec.
65%
 65%  [ 13 ]
Celkem hlasů : 20

Autor Zpráva
tomi-h



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 402
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 9:27 am    Předmět: Přehřívání benzínové pumpy Citovat

Nevíte někdo, jak se zbavit této závady?? Je docela nepříjemné, když to najednou přestane jet a musí se jít polít pumpa vodou??
_________________
Fotky z akcí a našich aut najdete zde: http://tomih.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 9:30 am    Předmět: Citovat

přehnětat na novější typ s pertinaxovou podložkou
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 9:50 am    Předmět: Citovat

U trosky? Namontovat eletrickej pierburg. Když eště Ina jezdila, bylo to ve vedru utrpení. Musel jsem jet max 70 a to už byl teploměr v půlce červenýho. Jak jsem trošilinku přidal, ručička teploměru mírně popolezla a začala velká pardubická Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
tomi-h



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 402
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 10:01 am    Předmět: Citovat

Mě ani tak nejde o trosku,ale o stejšna se spartakem....TA dlouhá pumpa je z trosky nebo čeho??
_________________
Fotky z akcí a našich aut najdete zde: http://tomih.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 10:57 am    Předmět: Citovat

z novějších oktávek. Byla to konstrukční úprava - pávě kvůliva tomu přehřívání. Má v podstatě jen delší penis (o tloušťku tý podložky), jinak je stejná. Tudíž se to dá překomutat i na stávající pumpu. Akorát samozřejmě ještě potřebuješ delší štefty.

Nějaký starý dlouhý pumpy tady určitě mám - ale nevím jestli jinak spolehlivě fungujou. Kdyby ti ale šlo jen o ten čuráček, tak by sis to z ní jedoduše přemutal.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1251
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 12:31 pm    Předmět: Citovat

Rada od Posima k pumpě ve 1203: vyndat ten čep co jde k vačce, pořádně vyčistit, napatlat lithiovou vazelínou, vyměnit membránu a mělo by to chodit...
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 12:53 pm    Předmět: Citovat

myslim že sirky a kanďák s benzínem jsou rychlejší... Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 366
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 4:11 pm    Předmět: Citovat

Myslím že zakopanej pes nebude jen v dýlce cambrdlíku a silnější izolaci páč některým troskám ta ÁCÉ pimpa trucuje stejně jak třeba některým STW či spartakům dýlka nedýlka...
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 5:10 pm    Předmět: Citovat

A: nejezdit s uplne prazdnou nadrzi- tozn. snazit se udrzet vejsku hladiny nad pumpou.
B: cisty ventily, novou membranu a pohrat si s vypodlozkovanim pumpy tak, aby se membrana pohybovala v cely otacce sikmy matice, jinymi slovy receno aby se cep pumpy od matice nikdy nevzdalil - v minimu se ho pumpa lehce musi dotknout.

Takhle sem mel serizenyho stejsna a nikdy s pumpou problem nebyl - pred tim jo.

Pokud to nevyresite takhle tak je ten nejmensi problem vzit motor vod vostrikovacu, kus hadice, nadobku na vodu a pocne-li cukat, zmacknu tlacitko a pumpu vochladim.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 5:13 pm    Předmět: Citovat

No... je teda fakt že pimpa kolikrát trucuje nezávisle na dýlce cambrdlíku Twisted Evil

Ale zpět k problému - já najel hodně tisíc kilometrů s oktávkou a hlavně s kombíkem i v arcivedrech a nikdy mi pumpa ani náznakem nevysadila. A na obou autech byl ten zmíněnej centimetrovej pertinaxovej mezičlen.

Určitě unavená membrána tomu nepřidá a zmíněné promazání taky jistě není od věci.

Teď koukám co navrhuje Alva - to je bomba. Ochlazování pimpy a cambrdlíku - to je přece ono legendární omývání přirození vlažnou vodou dle spisku páně Baptisty !!! Cool
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: po červenec 26, 2010 8:58 pm    Předmět: Citovat

Dodám len, že chladič musí byť v takom stave, aby chladil. Nie len presúval horúcu vodu zhora dole. Ak je zohriaty zhora nadol celý, tak potom aj to čerpadlo paliva má vysokú teplotu (stačí mu 80°C, keďže benzín vrie práve pri približne takej teplote). Často pomôže montáž plastového ventilátora chladiča, ktorý je účinnéjší.
Ak je chladenie v poriadku, tak treba urobiť to, čo tu spomenul J.Karel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAZ1500



Založen: 10.5.2009
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: st září 29, 2010 9:22 am    Předmět: Citovat

když sou fak velky hice tak at delate co delate a zvlast v zaprahu tohle ty pumpy delaly obzvašt mi takle zlobili dicky uplne novy nebo hodne stary se srtvrdlou membranou a už je jedno jesi je to spartak octavie nebo trojka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: st září 29, 2010 2:19 pm    Předmět: Citovat

Ale mě osobně to fakt ještě nepotkalo, ani u 2 ani u 3...no pravda, na 2 jsem tolik nenajel, ale když jsem jezdil tak dost v hicech a na 3 je plastová vrtule. To ale nemění nic na tom, že i když bylo venku 32 ve stínu, že mě to fungovalo jak má...tak já vám nevim.
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
JČ29



Založen: 3.12.2008
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha 7

PříspěvekZaslal: st září 29, 2010 3:09 pm    Předmět: Citovat

Jak píše Posim, i u mne na 1200trosce pomohl plastový ventilátor s více lopatkami. Od té doby se jev, který se zaháněl poléváním benzinového čerpadla PETkou vody, už neobjevil. Vyjma při odcházení membrány v benz. čerpadle. U oktávky se starým motorem (z roku 1951) z Tudora, kde ta zmiňovaná plast./pertinax. podložka ani není, protože by se tam vůbec nevešla (čerpadlo má výčnělek kratší), k jevu nikdy nedošlo. Jakási cukatura při velmi teplém počasí někdy byla, ale to když právě odcházela membrána v benz. čerpadlu. To ale bylo jiné onemocnění.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bobi-h



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 449
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: st září 29, 2010 6:26 pm    Předmět: Citovat

Na trosce to máme vyřešený el.čerpadlem ale to přece nemůžem dát do spartaka nebo stejšna.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com