Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1251 Bydliště: Desná
|
Zaslal: st září 08, 2010 9:50 pm Předmět: |
|
|
zajímavý... 50 sice nemám, ale docela bych ocenil nějaké bližší info... (to umístění rozdělovače není nejvhodnější pro montáž nastrojeného motoru do 1203 ) _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1251 Bydliště: Desná
|
Zaslal: čt září 09, 2010 9:03 pm Předmět: |
|
|
Motor je prý 1100-1500 někde z poloviny 70. let a patří do prototypové š760. Toť informace pana Králíka. _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt září 09, 2010 10:23 pm Předmět: |
|
|
No jistěže pasuje do oktávky. Do kombíka. Do kufru aspoň určitě.
Škoda, že chybí ještě historka o tom, jak deset takto upravených oktávek používala StB jako stíhací vozy v boji se západními imperialistickými diverzanty... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|