Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Motor 1200 prevlozkovani
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Sestra 4



Založen: 6.7.2008
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt květen 20, 2010 3:15 pm    Předmět: Citovat

Co si tak matně pamatuju, u Kozzlíka proběhla úpravička bloku, jinak karbec je tam tuším jikov 32 - estli ho teda za ten rok neměnil. Hlava snad taky origo akorát po GO s úpravou sedel na bezolovo. Jen je to kluk šikovná a HODNĚ si prohrál s tolerancema (tedy nastavení na katalogový hodnoty).
_________________
Š 1200 (zatím držící pohromadě)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: čt květen 20, 2010 7:32 pm    Předmět: Citovat

Ten motor co je 1500 je ted v sedanu 1200, ale te se tam jen zajíždí.
Je připrave do 1201 STW. takže je tam normální SOPb karbec co patří do 1201. Do 1200 teď dělám go, ale ten bude origoš.
V tom mém motoru je too víc předěláno, hlava na bezolovo, sací ventily 35mm chromované, gufírka na ventilech, klika na gufero, gufero přidáno i dopředu na speciální futro, ložiska předělána na tenká s axiálníma vloženejma pánvičkama, písty ty poslední s pořádnejma stírákama.
Ten motor je fakt dělanej pečlivě a hlavně postupně. Vše sem měřil na 3déčku a pak podle toho obbráběl další věci. Takže nejprve změřit pánvičky, pak podle toh nabrousit kliku, podle toho protočit blok, písty a kroužy to samé. Nakonec vše vyváženo dynamicky, ojnice na desetinu gramu dobrušované.
A na tom motoru je to prostě znát, jede jak blázen a za 7,4 litru. A fakt ho nešetřim Very Happy kdyby se do něj dala ta vostrá vačka co mám nabroušenou a dvojitá karburace z feldy, tak je to dost dobrej závodník. Ale na to to nnemám, jen mě nebavilo podřazovat v kopcích Very Happy teď dám doma 4ku ( jede od 25ti) a vyhodím jí v kolíně Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirek 6



Založen: 8.12.2008
Příspěvky: 103
Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka

PříspěvekZaslal: čt květen 20, 2010 8:20 pm    Předmět: Citovat

Když ovšem nezastavuješ na kolínský protože někomu dojde benzín.....
Sice tu všem tvrdí jak zajíždí, ale jezdí s tim jako dobytek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: čt květen 20, 2010 11:29 pm    Předmět: Citovat

No mě nedošel Very Happy na to jsou jiní expperti Smile
Tak už je dávno zajetej, tak se může honit ne Smile
Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeS



Založen: 16.7.2007
Příspěvky: 111
Bydliště: Bohnice

PříspěvekZaslal: čt červen 03, 2010 1:27 am    Předmět: Citovat

To Kozzel: nechci rejpat, ale pokud vim, tak oktávkovej, 1202 apod. motor má psanou spotřebu oleje litr na 1000km i v příručce... tzn. i novej motor takovou spotřebu měl a nebralo se to jako nic divnýho. Samozřejmě těma úpravama, jak popisuješ, se to vylepšit dá, což je fajn, když si s tim takhle pohraješ, ale každej několik měsíců na motoru strávit nehodlá, třeba ani ty možnosti, co píšeš, nemá a pokud skládá motor z orig. dílů a používá původní technologie, tak to o moc lepší mít prostě nemůže ani kdyby se na hlavu stavěl. A myslim si, že i tak je s motorem spokojenej a je rád, že auto má, a že jezdí. No to je fuk.
Ale docela mě rozesmálo to, jak jsi psal o tom, že Praha-Kolín jedeš celou dobu na čtyřku - to nebyl zrovna dobrej příklad Laughing Praha-Kolín jsem minulý týden jel celou dobu na čtyřku i s 1202, ve který jsem měl naloženo asi 400kg střešních tašek... Laughing Teda když nepočítám zastávku v Úvalech v Pupeny marketu, tam jsem po parkovišti na čtyřku nejel Cool
_________________
všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: ne červen 06, 2010 7:52 pm    Předmět: Citovat

PeS : Ale litr/1000km je maximální možná spotřeba dle normy. Samozřejmě může být jakkoli nižší a to i za použití původních technologií apod. Třeba já jezdím s 1202 přes 3000km/litr. Origo motor bez úprav.
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com